دروبین‌های زاویه‌دار و فناوری لمس Taptic دو ویژگی مهم آیفون ۱۱

شرکت اپل احتمالا در گوشی جدید خود از موتور لمس نمایشگر Taptic و دوربین‌های زاویه دار استفاده می‌کند.

دروبین‌های زاویه‌دار و فناوری لمس Taptic دو ویژگی مهم آیفون ۱۱به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران شرکت اپل برای معرفی و عرضه آیفون ۱۱ در مهر ماه ۱۳۹۸ با اشتیاق زیادی در انتظار هستند. به نظر می‌رسد اپل با برنامه ریزی ویژه‌ای در مورد iPhone 11 به دنبال ایجاد غافلگیری بزرگ برای کاربران خود است.


بیشتر بخوانید: آیفون‌ XR پرفروش‌ترین گوشی در ایالات متحده آمریکا


هرچه به زمان معرفی رسمی آیفون ۱۱ نزدیک‌تر می‌شویم گمانه زنی‌ها در مورد این گوشی بیشتر می‌شود و رسانه‌های تخصصی فناوری با تلاش بسیار در به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از iPhone 11 هستند. احتمالا اپل مانند سال گذشته یعنی زمان که تلفن‌های همراه سری X خود را معرفی کرد، جدیدترین مدل گوشی خود را نیز در چند مدل با ویژگی‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌کند.

آیفون‌های آینده بدون حضور درگاه USB-C تولید می‌شود

طبق اسناد منتشر شده از منابع قابل استناد، درگاه لایتینگ-Lightning port هم‌چنان در گوشی‌های آینده اپل وجود خواهد داشت. ولی به دلایلی کاربران نباید انتظار وجود درگاه USB-C را در آیفون ۱۱ داشته باشند. هرچند رفتار محافظه کارانه اپل در انتشار اطلاعات این گوشی هنوز اجازه نمی‌دهد با قطعیت در مورد ویژگی‌های آن سخن گفت.

دروبین‌های زاویه‌دار و فناوری لمس Taptic دو ویژگی مهم آیفون ۱۱

اپل تصمیم دارد از موتور لمس Taptic به جای لمس سه‌بعدی در پرچمدار آینده خود استفاده کند. اگرچه فناوری لمس سه‌بعدی در گوشی‌های iPhone XS و iPhone XS MAX به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفت، ولی عد‌ه‌ای از کارشناسان فناوری اشکالاتی را به آن وارد کردند و آن را دارای ضعف عملکردی دانستند. با وجود گرایش شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن همراه به استفاده از سنسور اثر انگشت روی نمایشگر، اما عدم وجود فناوری‌های پیشرفته برای ارائه بهترین عملکرد هنوز نظر همه کاربران را به سمت استفاده از این فناوری جلب نکرده است.

دروبین‌های زاویه‌دار و فناوری لمس Taptic دو ویژگی مهم آیفون ۱۱

لنز دروبین سلفی گوشی آیفون ۱۱ توانایی ضبط ویدئو با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را به دستگاه داده است. دروبین‌های زاویه دار تصاویر با کیفیت باورنکردنی را ثبت و به کاربران ارائه می‌کنند. با توجه به مشخصاتی تا کنون برای این گوشی عنوان شده است احتمالا جایگذاری تراشه A13 به عنوان پردازنده iPhone 11 برای طرفداران شرکت اپل تعجب آور نباشد.

انتهای پیام/

انتظار حضور USB-C را در مدل جدید آیفون نداشته باشید

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار