جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح مهم برای عمران و آبادی روستا‌های فارس در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر استان فارس در بازدید از طرح‌های در حال ساخت در دهستان راهکان بخش خفر شهرستان جهرم، با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار طرح عمران و آبادی در کشور تعریف شده و اجرایی می‌شود، گفت: از این تعداد بیش از ۲ هزار طرح مهم در استان فارس و ۵۰۰ طرح در مناطق سیل زده خوزستان است که استان فارس ماموریت انجام آن را به عهده دارد.

وی بیان کرد:حدود ۲۵۰ طرح بازسازی نیز مربوط به سیل شیراز است که انجام شده و بیش از هزار و ۲۰۰ طرح نیز در شهر‌های فارس در حال اجراست.

سردار سرتیپ بوعلی تصریح کرد: شش طرح کلان در دهستان‌های محروم راهکان بخش خفر جهرم، قشلاق در خرم بید، جوزان در نورآباد، دژکرد در اقلید و دهستان رودبال در استهبان است که با بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۵۰ هزار نفر از این امکانات بهره مند می‌شوند.

سرگرد سید مجبتی سرور زاد مسئول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس ادامه داد: در دهستان راهکان  ۷۳طرح  عمران و آبادی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از جمله این طرح‌ها ساخت مدرسه، خانه عالم، کانال آبرسانی و خط انتقال آب است که با افتتاح این طرح‌ها بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از امکانات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ت

اجرای یک هزار ۵۰۰ طرح عمران و آبادی در روستا‌های فارس

برچسب ها: سپاه ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار