خدمات دولت و نظام را در کنار تنگناها بیان کنیم/ خدمت رسانی به مردم متوقف نشده و همچنان ادامه دارداستاندار فارس با اشاره به خدمات ارزنده و بسیاری که دولت و مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم و کشور داشته اند، گفت: در کنار بیان تنگناها و مشکلات باید این خدمات را نیز بیان کنیم و به اطلاع مردم برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در نشست با مسئولان و مردم شهرستان نی ریز که با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما در همین فضایی که کشور با فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان و بدخواهان مواجه است روند خدمت متوقف نشده و خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در همین شهرستان نی ریز طی مدتی که افتخار خدمت به مردم استان فارس را داشته ام شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و قابل توجهی مانند فولاد با رقمی در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بوده ایم و معتقدیم که این مجموعه می‌تواند یک ظرفیت دیگر در منطقه نی ریز باشد.

تبادار افزود: پروژه دیگر سد چشمه عاشق است که ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام شده و باید بکوشیم که عملیات انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی احیای صنعت به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: پروژه دیگر کارخانه سیمان نی ریز است که ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام گرفته و تقریبا به اتمام رسیده است.

تبادار ادامه داد: همه این اقدامات فرصت‌هایی برای عمران و آبادی این دیار است که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتر و رفع مشکلات موجود باشیم.

استاندار فارس، این استان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و تصریح کرد: بعد از لطف خداوند و همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی، اعتقاد بسیاری به ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی دارم و معتقدم با کمک بخش خصوصی می‌توان کار‌های بزرگی را به سرانجام رساند.

تبادار افزود: این انقلاب از ابتدا بحران‌های بسیاری را با یاری خداوند، همت مردم و خون پاک شهدا پشت سر گذاشته و قطعا این مقطع را نیز با سربلندی پشت سرخواهیم گذاشت، اما لازم است که همه کمک کنیم.

وی ادامه داد: معتقدیم که کارخانه سیمان نی ریز باید احیا گردد و زمینه اشتغال جوانان ایجاد شود، باید با توسعه فولاد زمینه اشتغال فراهم شود و سایر پروژه‌ها نیز به سرانجام برسد.

استاندار فارس گفت: به رغم همه مشکلات و تنگنا‌ها امید وافری به استان فارس دارم چرا که در مقایسه با سال‌های گذشته نرخ بیکاری کاهش یافته، فضای کسب و کار ارتقاء یافته و گردشگری رونق یافته و همه این‌ها پیام رسان حرکت‌های رو به جلو و امید به آینده است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: استانداری ، تالاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار