مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: عصر امروز رویداد پایانی ایده‌کاپ ششم با محوریت نوجوان پویا و شهر خلاق برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در دوره ایده کاپ ششم بیش از ۳۰ تیم ایده پردازی تشکیل شد که در نهایت ۱۰ تیم با ایده‌های نو به بخش پایانی رقابت‌ها راه یافتند و عصر امروز در بخش پایانی در کتابخانه مرکزی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

او با بابیان اینکه ایده‌کاپ ششم با محوریت نوجوان پویا و شهر خلاق برگزار شد افزود: در این دوره کارگاه‌های آموزشی متفاوتی برای افراد برگزار شد و برگزاری ان با پنج دوره قبلی متفاوت بود، بدین شکل که چهار تیم در بخش جنبی ایده‌های خود را مطرح خواهند کرد و هر تیم سه دقیقه فرصت دفاع از ایده‌های خود را دارند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: داوری رویداد امروز در دو بخش داوران رسمی و رأی شهروندان خواهد بود به طوری که بر اساس ۷۰ درصد رأی داوران و ۳۰ درصد رای شرکت کنندگان تیم‌ها ارزیابی و برترین‌ها انتخاب خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نوجوانی وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌هایی که مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین با همکاری خانه نوجوان مد نظر دارند، این ظرفیت‌ها در سطح شهر فعال شود.

انتهای پیام/ی
 
 


ایده کاپ ششم با محوریت نوجوان پویا و شهر خلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار