مقررات و آئین‌نامه داوری بخش جلوه‌گاه امید سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره، در راستای حمایت از سینمای ملی، با هدف توسعه و تعامل سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی با هنر و صنعت سینما به ویژه سینمای کودکان و نوجوانان، زمینه مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌ها در قالب داوری فیلم ها، تحقیق و نگارش فیلمنامه‌های سینمایی، مشارکت در تولید فیلم و حمایت در زمان نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان با عنوان «جلوه گاه امید» فراهم شد.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهاد‌ها و بخش‌های خصوصی که علاقمند به مشارکت، داوری و اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره کودکان و نوجوانان هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ذیل نسبت به داوری آثار جشنواره در بخش ملی اقدام و فیلم‌های مورد نظر خود را برگزیده و در مراسم اختتامیه به آن‌ها جایزه دهند.

نهادها، سازمانها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند با تکمیل برگ تقاضای داوری و ارائه آن به دبیرخانه این بخش به نشانی خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع عباسی، دفتر دائمی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کد پستی: ۸۱۴۴۹۱۷۸۸۶ تلفن: ۳۲۲۲۵۵۳۵ و تلفکس: ۳۲۲۲۱۲۹۸ اعلام آمادگی کنند.

در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان‌ها این بخش حذف شده و جوایز به دبیرخانه، عودت خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

 

انتشار مقررات و آئین‌نامه داوری بخش جلوه‌گاه امید جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار