حساب کاربری توییتر باشگاه خبرنگاران جوان پس از چند روز تعلیق بودن، دوباره در دسترس قرار گرفت.

بازگشت حساب کاربری توییتر باشگاه خبرنگاران جوان +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توییتری باشگاه خبرنگاران جوان که چند روز پیش به حالت تعلیق درآمده بود، شب گذشته دوباره در دسترس قرار گرفت. شبکه اجتماعی توییتر همزمان با باشگاه خبرنگاران، حساب کاربری چند خبرگزاری دیگر مانند ایرنا و مهر را تعلیق کرده بود.

البته در این سری از تعلیق حساب‌های کاربری توسط توییتر، این شبکه اجتماعی بیش از خبرگزاری‌ها و نهادهای رسمی، صفحه‌های تعداد زیادی از کاربران آتش به اختیار و انقلابی را که مطالب ضداستکباری به اشتراک می‌گذاشتند، تعلیق یا ساسپند کرده بود.


بیشتر بخوانید: حساب توییتر باشگاه خبرنگاران جوان تعلیق شد +تصاویر


بازگشت حساب توییتر باشگاه خبرنگاران جوان +عکس


بیشتر بخوانید: هدف توییتر از مسدودسازی حساب‌های انقلابی چیست؟/ باانگیزه‌تر از گذشته به فعالیت علیه دشمن در فضای مجازی ادامه می‌دهیم


باشگاه خبرنگاران جوان پس از تعلیق حساب کاربری‌اش با ارسال ایمیلی به مسئولان توییتر، از آنها علت این مسدودسازی را جویا شد و از آنها خواست که این تعلیق برداشته شود. توییتر نیز در پاسخ مدعی شد علت تعلیق حساب کاربری باشگاه خبرنگاران جوان تخطی از قوانین فنی این شبکه اجتماعی برای این منظور است. این در حالی است که روز گذشته شبکه بی‌بی‌سی در ادعایی دروغین اعلام کرد علت تعلیق حساب‌های کاربری ایرانی‌ "آزار و اذیت هماهنگ شده و هدفمند اعضای جامعه بهائیان ایران" است! ادعای توییتر مبنی بر تخطی از قوانین فنی این شبکه اجتماعی درحالی مطرح شده است که چند حساب کاربری که عمدتاً وابسته به جریان انقلابی بودند، به طور همزمان تعلیق شدند و این نشان می‌دهد پست این اقدام اهداف سیاسی است و تخطی از قوانین فنی این شبکه اجتماعی بیش نیست.

بازگشت حساب توییتر باشگاه خبرنگاران جوان +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.