جزئیات جدید پلتفرم گوگل استادیا

یکی از مدیران پلتفرم گوگل استادیا اعلام کرد که این کنسول را با سرویس‌های اشتراک فیلم اشتباه نگیرید.

جزییات جدید گوگل استادیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت کوتاهی تا در دسترس قرار گرفتن سرویس گوگل استادیا باقی مانده است و اخبار متعدد و جدیدی از این پلتفرم دائما در حال انتشار است. یکی از مدیران این پلتفرم به تازگی در شبکه اجتماعی Reddit اخبار جدید درباره این کنسول منتشر کرده است. این مدیر اعلام کرد: یییکی از بزرگی‌ترین اشتباهاتی که در زمینه اشتراک Google Stadia Pro گرفته شده است این موضوع بوده که کاربران فکر می‌کنند این پلتفرم چیزی شبیه به سرویس Netflix است با این تفاوت که در آن به جای فیلم، بازی‌های رایانه‌ای پخش خواهند شد در صورتی که اینگونه نیست.

او در ادامه گفت: این پلتفرم بهتر است با سرویس‌های Xbox Live Gold و یا PlayStation Plus مقایسه شود. این پلتفرم دارای دو نسخه معمولی و پیشرفته است که مشترکین نسخه پیشرفته می‌توانند از کیفیت 4K و ویژگی HDR برای دسترسی به بازی‌های ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنند. همچنین این بازیکنان هر ماه یک عنوان رایگان را می‌توانند برای خود اجرا کنند.

جزییات جدید گوگل استادیا

اگر گیمر علاقه داشته باشد عناوین رایگان بیشتری دریافت کند باید علاوه بر هزینه اشتراک خود، ماهیانه حدود ۱۰ دلار اضافه‌تر پرداخت کند. همچنین اگر چند ماه کاربر اشتراک خود را تمدید نکند، پس از پرداخت هزینه اشتراک خود، به عناوین رایگانی که در گذشته دریافت کرده است مجددا دسترسی پیدا خواهد کرد، اما عناوینی که در زمان نداشتن اشتراک، به صورت رایگان عرضه شده‌اند، از دست کاربر خواهد رفت و به آن‌ها دسترسی پیدا نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید: تعویض خشاب بدون خارج شدن از حالت هدف‌گیری در Call of Duty: Modern Warfare


یکی از عناوینی که احتمالا در زمان ینا مشخص به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت، بازی Destiny 2 است که شرکت گوگل اعلام کرده است برای دریافت رایگان این بازی، بهتر است همیشه اشتراک خود را تمدید کنید و آماده دریافت این بازی باشید. نسخه معمولی و پایه استادیا فاقد هرگونه بازی رایگان خواهد بود و قرار است در سال ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار گیرد؛ با این حال بهتر است تا زمان اعلام رسمی گوگل برای دریافت اطلاعات جدید از این پلتفرم منتظر ماند.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید پلتفرم استادیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار