معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید به منظور رونق تولید و تقویت بخش اقتصادی به شکل جهادی تلاش شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: رونق تولید و تقویت بخش اقتصادی کشور از اولویت‌های اساسی دولت و نظام به شمار می‌رود و از این رو مدیران باید جهت تحقق این هدف مهم به شکل جهادی بکوشند.

وی با بیان اینکه مشکلی برای انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب بروجن به‌منظور تأمین آب مورد نیاز شرکت فولاد سفید دشت وجود ندارد، گفت: سالانه حدود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب تصفیه‌شده فاضلاب بروجن به این موضوع تخصیص داده شده است.

نصیری با بیان اینکه تخصیص پساب به فولاد سفید دشت توسط شرکت آبفا انجام شده است افزود: اگر تخصیص‌ها و پرداخت‌ها به طور کامل و صحیح انجام شود تا پایان سال جاری به نتیجه مطلوبی دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و ایجاد رونق اقتصادی باشد، تأکید کرد: مجلس و دولت مصوبات خوبی در راستای تسهیل و رونق تولید داشته‌اند.

نصیری ادامه داد: تسهیلاتی که اصل مبلغ آن کمتر از یک میلیارد ريال باشد، مجریان در صورت پرداخت اصل مبلغ وام و در صورت دارا بودن ضوابط و آیین‌نامه‌های بانک‌ها از پرداخت سود و جریمه معاف هستند.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۲۰ میلیارد ريال تسهیلات جهت استمهال وام‌های کشاورزانی که در خشکسالی و حوادث دچار خسارت شده بودند به این استان اختصاص یافت که از این مقدار حدود ۸۰ درصد جذب شده است.

انتهای پیام/خ

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار