موانع و مشکلات ۱۱ واحد صنعتی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موانع و مشکلات هفت واحد صنعتی و چهار طرح کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در چارچوب قانون جهت رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.

وی افزود: ارائه راهکار‌های کارشناسی برای رفع مشکل واحد‌های تولیدی نقش مؤثری در رونق تولید دارد و مسئولان و اعضای ستاد باید بهترین راهکار را ارائه دهند.

عباسی اضافه کرد: تمامی واحد‌های تولیدی بدهکار به بانک‌های عامل، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی باید هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی باید بیش از گذشته و با برنامه ریزی مدون و شناخت درست بازار هدف، نسبت به تولید و ایجاد کسب و کار جدید اقدام نمایند.

محمدکاظم منزوی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: برای پیشبرد امور اقتصادی استان و رونق آن، استفاده و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود ضروری است.

از ابتدای امسال، ۱۴ مصوبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است که تاکنون هفت مورد آن اجرایی شده است.

انتهای پیام/ف

بررسی مشکلات ۱۱ واحد صنعتی و کشاورزی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار