مشکلات شش واحد صنعتی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مشکلات پنج واحد صنعتی و یک طرح کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۸ بررسی شد.

محمدکاظم منزوی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: این پنج واحد صنعتی در زمینه‌های تولید روغن خودرو، ضد یخ، قطعات پلاستیکی خودرو، ساخت مخازن و سازه‌های فلزی و گزسازی فعالیت دارد.

وی، دریافت تسهیلات بانکی جدید، تقسیط بدهی‌های معوق بانکی، بخشش جرایم در حوزه بانکی و امور مالیاتی و بیمه‌ها را از مهمترین درخواست‌های تولید کنندگان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

منزوی اضافه کرد: سال گذشته ۶۹ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با ۳۵۳ مصوبه برگزار شد که از این تعداد ۲۹۲ مصوبه اجرایی شده و ۶۱ مصوبه در دست پیگیری و اقدام است.

الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این کارگروه با بیان برگزاری ۳۰۳ نشست تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای تشکیل این ستاد در استان خبر داد.

وی گفت: با برگزاری این تعداد نشست، سه هزار و ۸۸ مصوبه برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصویب شد که تاکنون یک‌هزار و ۵۶۵ مصوبه آن اجرایی شده و یک‌هزار و ۵۲۳ مصوبه در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/خ

برگزاری ۳۰۳ نشست تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.