سرپرست اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری از اجرایی شدن یک‌هزار و ۶۰۰ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان خبر داد.

اجرایی شدن یک‌هزار و ۶۰۰ مصوبه ستاد تسهیلبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدکاظم منزوی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در پانزدهمین و آخرین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری گفت: از ابتدای تشکیل این ستاد در سال ۱۳۹۴، سه هزار و ۲۷ مصوبه برای تسهیل در تولید تصویب شده است.

وی افزود: از مجموع این مصوبات، تا کنون یک‌هزار و ۶۰۰ مصوبه اجرایی شده و مابقی در دست اجراست.

منزوی با بیان اینکه در آخرین نشست سال جاری این ستاد، هشت موضوع کشاورزی و صنعتی بررسی شد اضافه کرد: بر این اساس، پرداخت ۹۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۷ طرح کشاورزی با اشتغالزایی مستقیم ۹۵ نفر تصویب شد.

وی با اشاره به تصویب پرداخت تسهیلات به دو طرح در حوزه صنعت ادامه داد: یکی از این طرح‌ها تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط با ۱۳۹ میلیارد ریال نیاز اعتباری و ۱۴۳ اشغالزایی مستقیم است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح دیگر پرداخت ۳۷۰ تسهیلات سرمایه ثابت برای ایجاد اشتغال مستقیم ۱۲۳ نفر و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مستقیم پنج نفر در یک طرح بود.

منزوی افزود: پرداخت تسهیلات جدید بازسازی و نوسازی از محل بند الف تبصره ۱۸ در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس تا دو هفته آینده، پرداخت یک‌هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش، سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۳۰ میلیارد ریال بازسازی و نوسازی به متقاضیان واجد شرایط آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ز

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار