فاش شدن اولین مشخصات تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ

اولین اطلاعات درباره مشخصات Galaxy Tab S6، جایگزین تبلت پرچمدار سامسونگ در فضای مجازی فاش شد.

فاش شدن اولین مشخصات از تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ پس از تولید و عرضه تبلت‌های مختلف در سال گذشته (میان‌رده Galaxy Tab S5e و پرچمدار Galaxy Tab S4) که مجهز به پردازنده Snapdragon 670 و Snapdragon 835 بودند، خبر از این داده است که قرار است تبلت پرچمدار خود را عوض کند و از تبلت جدیدی با مدل Galaxy Tab S6 رونمایی کند. این تبلت قرار است جایگزین نسخه قدیمی تبلت‌های سامسونگ، Galaxy Tab S5 شود. اطلاعاتی جدید در فضای مجازی منتشر شده است که مشخصات اولیه این تبلت را برای کاربران این فضا فاش کرده است.

Galaxy Tab S6 اولین تبلت با اسکنر اثر انشگت زیر صفحه نمایش

در بین تمام تبلت‌های سامسونگ، Galaxy Tab S4 دارای اسکنر قرنیه چشم و تشخیص چهره است که به هیچ وجه نمی‌تواند مانند سیستم Face ID آیپد پرو سال 2018 اپل کار کند. پس از این مدل، Tab S5e بود که دارای یک حسگر اثر انگشت سنتی بود که این حسگر روی لبه کناری تبلت جاگذاری شده بود؛ درست مانند Galaxy Tab S10e. درست است که همه این مشخصات کاملا جذاب به نظر می‌رسند، اما این فناوری‌ها چندان به روز نیستند و می‌توانند با فناوری بهتری جایگزین شوند. از همین رو، سامسونگ تصمیم گرفته است که Galaxy Tab S6 را به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تجهیز کند که این حسگر با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست.

با وجود این که حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش فناوری جدیدی به نظر می‌آید، هنوز هم آنچنان سریع نیست؛ در نتیجه، این شرکت کره‌ای قصد دارد آن را با استفاده از تجهیزات خود به روز رسانی کند و عملکرد آن را سریعتر از گذشته کند.

فاش شدن اولین مشخصات از تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ در فضای مجازی

تبلت جدید سامسونگ با دوربین دوگانه تولید می‌شود

غافلگیرکننده‌ترین بخش گزارش‌های مربوط به تبلت آینده سامسونگ این است که Galaxy Tab S6 با دوربین دوگانه تولید خواهد شد. بر اساس شایعه‌ها، سامسونگ قرار است تبلت جدید خودذ را با دو دوربین پشتی تولید و عرضه کند. دوربین اصلی این تبلت دارای لنزی با قدرت ۱۳ مگاپیکسل و لنز ۵ مگاپیکسلی مخصوص زاویه‌های واید خواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که این تبلت مجهز به سنسور ToF خواهد بود که این شایعه رد شده است و قرار است به جای آن از دوربین استفاده شود.

گفته می‌شود دوربین دوگانه تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ قادر خواهد بود تصاویری با کیفیت عالی ثبت کند و برای کسانی که قصد دارند از تبلت خود برای ثبت لحظات زندگی خود استفاده کنند، بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر این، دوربین جلویی این تبلت مجهز به لنز 8 مگاپیکسلی است که برای گرفتن عکس‌های سلفی مناسب است.

دیگر مشخصات Galaxy Tab S6

علاوه بر مشخصاتی که برای Galaxy Tab S6 گفته شد، این تبلت دارای جدیدترین پردازنده گوشی‌های هوشمند، Snapdragon 855 خواهد بود. این پردازنده همراه حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است. در کنار حافظه داخلی با ظرفیت بالا، این تبلت از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند که می‌تواند حافظه کلی دستگاهرا به ۵۱۲ گیگابایت برساند. حداقل حافظه رمی هم که برای Galaxy Tab S6 در نظر گرفته شده، ۶ گیگابایت است تا پردازش را برای پردازنده این دستگاه راحت‌تر کند. کنار همه این مشخصات جذاب، تبلت جدید سامسونگ قرار است با قلم هوشمند کاملا جدید سامسونگ مجهز شود و از اسپیکرهای AKG، DeX، و کیبورد جانبی پشتیبانی کند.


بیشتر بخوانید: معرفی ۶ روش موثر برای افزایش سرعت انتقال فایل در ویندوز ۱۰


حال باید منتظر سامسونگ ماند تا این تبلت را معرفی و عرضه کند تا نتیجه تغییر در بازار تبلت‌ها اعلام شود.

انتهای پیام/

تبلت آینده سامسونگ انقلابی در صنعت تبلت‌سازی ایجاد خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.