سونی به تازگی طراحی انحصاری برای گوشی‎‌های منعطف خود ارائه داده که با الگوهای پیشین دیگر شرکت‌ها کاملا متفاوت است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بسیاری چشم انتظار آغاز فروش تلفن‌های هوشمند منعطف سامسونگ و هوآوی هستند، به نظر می‌رسد سونی در حال تولید فناوری صفحه منعطف انحصاری خود است. البته در این مورد خاص ما درباره تلفن همراه رولی (Rollable) صحبت می‌کنیم و منظورمان تلفن‌همراه منعطف (Foldable) نیست.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سونی در حال آزمایش نسخه اولیه این تلفن همراه جدید است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون ما اطلاعات این نمونه اولیه را در دست داریم در نتیجه مطمئنا در زمان رونمایی تلفن همراه رولی سونی بعضی از مشخصات متفاوت خواهند بود.

مشحصات تلفن هوشمند رولی سونی

یک تلفن همراه رولی سونی احتمالا تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. شایعه‌های منتشر شده از وجود تراشه Snapdragon 855 در این دستگاه که به وسیله یک مودم X50 5G کوالکام همراهی می‌شود خبر می‌دهند. با داشتن چنین مشخصاتی انتظار قیمت پایین از این گوشی نداشته باشید.

ما در گذشته شاهد این بودیم که سونی الگوهایی از چگونگی عملکرد تلفن‌های رولی (منعطف) منتشر کرد. ما همچنین می‌دانیم ال‌جی، که تجهیزات صفحه نمایش منعطف سونی را تامین می‌کند، دارای تخصص برای ساختن نمایشگرهایی است که رول می‌شوند. در خبرهای جدید باید این مطلب اضافه شود که هنگامی که سونی در حال توسعه یک مدل جدید برای نمایشگرهای منعطف است، سامسونگ و هوآوی هنوز در حال کار روی نسخه‌های پیشین خود هستند.

سخت‌تر شدن رقابت در دنیای گوشی‌های منعطف با طراحی متفاوت سونی


بیشتر بخوانید: طراحی اولیه تلفن همراه رولی منعطف سامسونگ منتشر شد +تصویر


آینده سونی و رقیبانش 

برای آینده تلفن‌های هوشمند منعطف سه گزینه پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها را در ادامه می‌بینیم. البته نباید فراموش کنیم که هنوز شواهد کافی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد. ممکن است آینده سونی و دیگر شرکت‌های تلفن همراه این گونه باشد:

  • ممکن است اپل یک آیپد منعطف رونمایی کند
  • سونی همچنان دوربین‌های دیجیتال تولید می‌کند
  • خود را برای گوگل پیکسل ۴ آماده کنید

چند ماه پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن سونی در حال طراحی یک گوشی 5G با بدنه تاشو است که در سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود، در نتیجه طرفداران این شرکت می‌توانند سال آینده محصولات نوآورانه‌ای مشاهده کنند. در عین حال، نمایشگاه IFA 2019 در برلین در ماه سپتامبر، رویدادی است که سونی معمولا حضور زیادی در آن دارد. ممکن در آن رویداد بیشتر با تکنولوژی سونی آشنا شویم.

انتهای پیام/

سونی تلفن همراه رولی تولید می‌کند

برچسب ها: فناوری ، سونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۲۲:۱۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
جای خالی گوشیهای ارزان قیمت سونی بشدت احساس میشه..کاریکه نوکیا درحال انجامش هست وبزودی به روزهای اوجش برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
من علاقه زیادی به محصولات سونی و مایکروسافت دارم
آخرین اخبار