۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ تیر)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته نشان می‌دهند که دو شرکت سامسونگ و شیائومی محبوبیت بسیاری میان کاربران دارند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ تیر)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست‌وهفتم سال میلادی جاری گوشی‌های جدیدی با خود به همراه داشته است اما هیچ‌کدام از آن‌ها به قدری قدرتمند نبوده‌اند که سه جایگاه اول فهرست برترین‌های هفته را متزلزل کنند. در ادامه فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هوشمند این هفته را بررسی می‌کنیم.

گوشی‎هایی که هنوز پرطرفدار هستند:

مانند هفته گذشته سامسونگ گلکسی A50 در جایگاه اول قرار دارد و پیشتازی خود را نسبت به گلکسی A70 و شیائومی ردمی نوت ۷ حفظ کرده است. در نتیجه سه گوشی اول فهرست این هفته تغییری نکرده‌اند و کاملا مشابه هستند. در فهرست این هفته گلکسی A30، خود را یک پله بالا کشیده و به جایگاه ششم رسانده؛ این در حالی است که می 9T دو مقام سقوط کرده و اکنون در جایگاه هفتم به سر می‌برد. روی صندلی‌های هفتم و هشتم این هفته گوشی‌های گلکسی M40 و گلکسی A20 نشسته‌اند. هفته گذشته این دو دستگاه به وسیله چهار گوشی از یکدیگر جدا شده بودند.

در مقام دهم فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته گوشی تازه رونمایی شده شیائومی قرار دارد. نام این گوشی جدید می CC9 است. نکته جالب این است که Mi CC9 هفته گذشته در مقام نهم قرار داشت اما مثل این که پس از رونمایی رسمی محبوبیت خود را از دست داده است؛ احتمالا نتوانسته در نگاه اول، انتظارات طرفداران خود را برآورده کند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)


گوشی‌هایی که این هفته پرطرفدارتر شده‌اند:

اولین نام جدیدی که در این فهرست دیده می‌شود شیائومی می CC9e است که مقام چهارم را از آن خود کرده است. این گوشی با حضور در این مقام ردمی K20 پرو را به جایگاه پایین‌تر خود هل داده و اکنون این گوشی پنجم است. تغییر جایگاه اندک این گوشی زیاد روی محبوبیت آن تاثیر منفی نداشته است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

گوشی ZTE نوبیا X مدل 5G تنها دستگاهی است که فهرست این هفته را ترک کرده است. بیرون افتاده شدن این گوشی باعث شد که در فهرست این هفته تنها دو شرکت با داشتن پنج گوشی حضور داشته باشد. مشخص است که این شرکت‌ها سامسونگ و شیائومی هستند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ تیر)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته معرفی شدند

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار