تیم سازنده بازی Call of Duty: Modern warfare در صفحه رسمی توییتر این عنوان اعلام کرد: ساخت این عنوان به طور کامل در اختیار خود ما بوده است.

طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call of Duty: Modern warfare یکی از پرطرفدارترین عناوینی بود که در مراسم E3 امسال معرفی شد. طبق تریلر نمایش داده شده از این بازی و همچنین اخبار منتشر شده از آن، مشخصی شد این بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود کرده است و در آن تجهیزات جدیدتری هم وجود خواهد داشت. در این عنوان از موتور بازی‌سازی جدید استفاده شده است که تاثیر بسیار زیادی در مراحل ساخته این عنوان داشته است.

داستان و موضوعات استفاده شده در این نسخه از بازی Call of Duty تغییرات زیادی کردی است و این بازی هم ماند سایر عناوین بازار سعی کرده است از موضوعات تیره و خاکستری استفده کند تا روند و جریان داستان طبیعی‌تر شود. اما سوالی به وجود می‌آید این است که آیا تغییرات به وجود آمده در بازی به دلیل اجبار مدیران شرکت اکتیویژن بوده و یا تیم نویسنده بازی این تصمیم را گرفته‌اند.

طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بود

مایکل کاندری که مدیر استودیو Sledgehammer Games است به تازگی و در مصاحبه با GamesBeat اعلام کرد شرکت اکتیویژن به تیم Infinity Ward فشار آورده است و این تیم را مجبور کرده است تا داستان عنوان جدید این شرکت را به سمت و سوی موضوعات مبهم ببرد. پس از این مصاحبه پستی در صفحه رسمی اینفینیتی وارد منتشر شد که صحبت‌های کاندری را به طور کامل رد کرد و این شرکت اعلام کرد ما عنوانی را می‌سازیم از ابتدا قرار بود بسازیم.

اینفینیتی وارد اعلام کرد: برای رفع تمامی ابهامات می‌گویم، ما در حال ساخت عنوانی هستیم که خودمان می‌خواستیم بسازیم و نمی‌توانیم تا تاریخ ۲۵ اکتبر که قرار است بازی متنتشر شود صبر کنیم.

طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بود


بیشتر بخوانید: انتشار تصاویر جدید بازی Death Stranding +عکس


احتمالا تمامی عناوینی که قرار است در آینده منتشر شوند از همین سبک پیروی کنند و از این به بعد شاهد عناوینی بیشتری باشیم که نزدیک به واقعیت هستند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و بهتر است تا زمان عرضه رسمی این بازی در ۲۵ اکتبر صبر کرد. این عنوان قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

فشاری برای طراحی بازی Call of Duty: Modern warfare وجود نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار