آیفون موفق‌ترین تلفن همراه در آمریکا/ ۱۲ سال از اولین عرضه آیفون گذشت

شرکت اپل ۱۲ سال پیش در چنین روزی اولین مدل گوشی آیفون را به طرفداران خود عرضه کرد و توانست موفقیتی بزرگ را بدست آورد.

آیفون موفق‌ترین تلفن همراه در آمریکا/ 12 سال از اولین عرضه آیفون گذشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوازدهمین سالگرد عرضه آیفون است. یعنی شرکت اپل در چنین تاریخی در ۱۲ سال پیش اولین مدل گوشی هوشمند آیفون را در دو نسخه ۴ گیگابایتی با قیمت ۴۹۹ دلار و ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه کرد.


بیشتر بخوانید: ایرپاد اپل مقام دوم پرفروش‌ترین محصولات این شرکت را از آن خود کرد


در آن زمان مردم با علاقه زیادی ساعت‌ها و حتی روز‌ها در پشت درب فروشکاه‌های اپل در انتظار می‌ایتادند تا جزو اولین نفراتی باشند که گوشی آیفون را خریداری می‌کنند. اپل در آن زمان تبلیغات گسترده‌ای در مورد آیفون کرده بود و همین موضوع در جذاب‌تر شدن این دستگاه‌ها برای کاربران تاثیر زیادی داشت. اپل از همان ابتدا آیفون را با دیدی تجاری به کاربران عرضه و گوشی خود را برای تمامی سنین و سلیقه‌ها طراحی کرد.

آیفون موفق‌ترین تلفن همراه در آمریکا/ 12 سال از اولین عرضه آیفون گذشت

با گذشت بیش از یک دهه از زمان تولید آیفون، این گوشی‌ها هنوز هن یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های همراه در ایالات متحده آمریکا و جهان هستند. اپل در طول ۱۲ سال گذشته تغییرات زیادی را در گجوشی‌های آیفون به وجود آورده و هر نسخه را توانمندتر و جذاب‌تر از نسل قبلی خود تولید کرده است. تغییر در کیفیت و اندازه صفحه نمایش، تغییر در شبکه‌های ارتباطی، ارتقا سطح کیفیت عکس برداری و فیلم برداری در دوربین و ... از جمله مواردی است که در گوشی‌های آیفون با دگرگونی و بهبود مواجه گردیده است.

اولین دستگاه‌های آیفون ۱۲ سال پیش در چنین روزی در دسترس کاربران قرار گرفت

آیفون در همان روز‌های آغازین عرضه توانست کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود جذب کند و موفقیت‌های چشمگیری را بدست آورد. کیفیت و ویژگی‌های پیشرفته آیفون سبب استقبال بی‌نظیر مردم در آمریکا و دیگر کشور‌های جهان از این گوشی شد. تاثیر آیفون بر بازار‌های تلفن همراه در دنیا به حدی بود که شرکت‌های زیادی از جمله بلک‌بری و LG را منجبور به تلاش مضاعف برای رقابت با اپل کرد.

آیفون موفق‌ترین تلفن همراه در آمریکا/ 12 سال از اولین عرضه آیفون گذشت

از ۸ تیر سال ۱۳۸۶ تا پایان همین سال اپل توانست بیش از ۱.۳۹ میلیون دستگاه آیفون را به فروش برساند و تنها در عرض یک سال یعنی تا پایان سال ۱۳۸۷ این تعداد به ۱۱.۶۳ میلیون دستگاه رسید. گفتنی است اپل با در ادامکه موفقیت‌های بزرگ خود در سال ۱۳۹۴ اعلام کرد تا کنون بیش از ۲۳۱.۲۲ میلیون آیفون را در کشور‌های مختلف جهان فروخته است. از همین رو آیفون همواره پر کاربرترین و موفق‌ترین برند تلفن همراه در آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

آیفون موفق‌ترین نام تجاری تلفن همراه در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار