گوشی جدید ویوو با باتری خارق‌العاده تولید می‌شود

ویوو یک گوشی در دست ساخت دارد که اطلاعات جدیدی از باتری بزرگ آن منتشر شده است.

گوشی جدید ویوو با باتری خارق‌العاده تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که خبر‌هایی درباره گوشی جدید شرکت ویوو می‌شنویم. در خبر‌هایی که از این شرکت چینی منتشر شده، نشان می‌دهد که iQOO Neo قرار است دارای پردازنده نسل گذشته شرکت کوآلکام یعنی Snapdragon 845 در مرکز فرماندهی خود باشد. حالا در جدیدترین اخباری که از این گوشی باکیفیت منتشر شده، میزان ظرفیت باتری آن فاش و تأیید شده است. بر اساس این مشخصه فاش شده از گوشی هوشمند جدید ویوو، iQOO Neo دارای یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای مقایسه باید گفت که بیشتر گوشی‌های vivo iQOO دارای جدیدترین پردازنده جهان، Snapdragon 855 هستند و دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی هستند، اما جدیدترین گوشی ویوو قرار است با پردازنده قدیمی‌تر رونمایی شود. تنها استثنایی که در دو مدل گوشی‌های ویوو دیده می‌شود، تجهیز آن‌ها به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی است که این حافظه‌ها با فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی هماهنگی دارد. گذشته از این حرف‌ها، سایت ویوو این گوشی را در لیست خود و در کنار دیگر گوشی‌های این شرکت قرار داده است که با توجه به تأیید رندر‌های iQOO Neo، تأیید شده است که این گوشی در رنگ‌های بنفش و مشکی تولید و عرضه خواهد شد.

گوشی جدید ویوو با باتری خارق‌العاده تولید می‌شود


بیشتر بخوانید: سیستم‌عامل اختصاصی هوآوی ۶۰ درصد از اندروید سریع‌تر است


ویوو iQOO Neo ظاهری کاملا شبیه مدل قبلی خود، iQOO دارد، اما تنها تفاوت آن در مکان قرارگیری فلش LED دوربین آن است. هنوز زمان تا معرفی iQOO Neo باقی است چرا که این گوشی قرار است در تاریخ دوج جولای (۱۱ تیر) معرفی شود و تا آن روز احتمال دارد که مشخصات دیگری از این گوشی هم فاش شود.

انتهای پیام/

گوشی جدید ویوو با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار