شرکت ویوو سرانجام نسخه جدید گوشی S1 را با نام S1 Pro معرفی کرد.

شرکت ویوو S1 Pro را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اواخر مارس گذشته شرکت ویوو Vivo از گوشی S1 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده Helio P70 SoC است و دوربین سلفی ۲۴.۸ مگاپیکسلی آن از مکانیزم کشویی استفاده می‌کند. اکنون این شرکت چینی یک مدل Pro این گوشی را با سخت‌افزار بهتر معرفی کرده است.

گوشی ویوو S1 Pro از لحاظ ظاهری بسیار شبیه مدل معمولی خود است. اما چیز جذابی که در این نسخه جدید و بهتر وجود دارد استفاده از Snapdragon 675 SoC در این دستگاه به عنوان پردازنده است. این تراشه به وسیله یک رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. نسخه ۶ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ۸ گیگابایتی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که اگر بخواهیم صادقانه آن را بررسی کنیم باید بگوییم که ترکیب عجیبی است.

گوشی S1 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر امولد است که هیچ ناچی بر روی آن دیده نمی‌شود. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه ۲۳۴۰x۱۰۸۰ و نسبت این نمایشگر ۱۹.۵:۹ است. نسبت صفحه نمایش این گوشی هوشمند به بدنه آن ۹۱.۶۴ درصد است.

در پشت این تلفن همراه هوشمند یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک لنز واید انگل ۸ مگاپیسکلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. در مواقعی که کاربر نیاز به گرفتن عکس سلفی دارد یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی از درون این گوشی با مکانیزم کشویی مخصوص خود به بیرون می‌جهد.

شرکت ویوو S1 Pro را معرفی کرد

جالب است بدانید که در این گوشی از یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده شده است و این دستگاه از اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل خود استفاده می‌کند. در ضمن در سمت چپ این دستگاه یک دکمه وجود دارد که با فشردن آن Jovi، دستیار صوتی ویوو که دارای هوش مصنوعی است، فعال می‌شود. باتری این دستگاه ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و به وسیله یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود.

گوشی Vivo S1 Pro در رنگ‌های آبی و قرمز به فروش می‌رسد. همچنین زمان و تاریخ عرضه این دستگاه در چین و ۹ مه است. تا آن‌جایی که ما از قیمت این دستگاه مطلع هستیم هر دوی نسخه مختلف آن که دارای میزان رم و حافظه داخلی متفاوت هستند به قیمت یکسان ۵۰۱ دلار (۳۵۸ یورو) به فروش می‌رسند.


بیشتر بخوانید: نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد


انتهای پیام/

معرفی گوشی جدید ویوو با نام S1 Pro

برچسب ها: فناوری ، ویو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار