۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)

در جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته تغییرات زیادی به چشم نمی‌خورد و ما شاهد حضور تکراری بسیاری از گوشی‌‎های هفته گذشته هستیم.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (11 تیر)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها بود که در فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های همراه همه چیز در حال تغییر بود اما این هفته این چنین نیست. فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته تغییر زیادی نسبت به هفته گذشته نداشته است. دلیل آن هم این است که در هفته‌ای که گذشت عرضه تلفن خاصی در کار نبود و دستگاه مورد انتظاری رونمایی نشد. در نتیجه فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته با هفته گذشته تفاوت چندانی ندارد.

گوشی‎هایی که هنوز پرطرفدار هستند:

در صدر این فهرست ده‌تایی گوشی گلکسی A50 نشسته است. پس از آن نیز برادر این گوشی سامسونگ را می‌بینیم. گوشی گلکسی A70 در مقام دوم حضور دارد. پس از این خواهر و برادر سه دستگاه از شرکت شیائومی وجود دارند.

این هفته مدال برنز فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های همراه از آن ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7 شده است و این در حالی است که شیائومی می 9T از این مقام به جایگاه پنجم تنزل پیدا کرده است. در این بین گوشی دیگری از شرکت شیائومی با نام ردمی K20 با قرار گرفتن در جایگاه چهارم هنوز هم دو برادر خود را از یکدیگر جدا نگه می‌دارد. این گوشی جذاب برای سه هفته متوالی از جایگاه چهارم تکان نخورده است.

در دو جایگاه بعدی گوشی‌هایی از شرکت سامسونگ مشاهده می‌کنیم. گلکسی M40 و گلکسی A30 دقیقا همان جایی هستند که هفته پیش حضور داشتند، یعنی در واقع جایگاه‌های ششم و هفتم از آن این دو عضو از خانواده بزرگ کهکشانی‌ها است. اما اتفاق نسبتا ناخوشایندی برای یکی دیگر از اعضای این خانواده افتاده است. گوشی گلکسی A20 که هفته گذشته دقیقا پس از این دو گوشی و در جایگاه هشتم قرار داشت، دو پله سقوط کرده و این هفته در مقام دهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۰  گوشی پرطرفدار این هفته (۲۴ اردیبهشت) 


گوشی‌هایی که این هفته پرطرفدارتر شده‌اند:

در دو جایگاه بعدی نام‌های جدیدی به چشم می‌خورند. یک گوشی از شرکت ZTE و دیگری از شرکت شیائومی به فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته اضافه شده‌اند. این هفته ما شاهد حضور نوبیا X 5G شرکت ZTE که به تازگی در کنگره جهانی موبایل (MWC) در شانگهای معرفی شد در مقام هشتم هستیم. جایگاه دهم نیز از آن گوشی شیائومی Mi CC9 است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده و اطلاعات زیادی از آن در دست نداریم.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

گوشی‌هایی که در فهرست جدید حضور ندارند شامل یک گوشی از سامسونگ و یک گوشی از موتورولا می‌شوند. گلکسی A10 و موتورولا One Pro دو دستگاه موجود در فهرست هفته پیش هستند که خبری از آن‌ها نیست. البته این مسئله زیاد تاثیری بر محبوبیت سامسونگ نداشته است زیرا همانطور که مشاهده کردید در فهرست هفته جاری از این شرکت پنج گوشی مختلف حضور دارند. در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین گوشی‎های این هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ تیر)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار