معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی هدف اولین نمایشگاه گردشگری استان مرکزی است.

سید حسن حسینی معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک؛ گفت: در نمایشگاه گردشگری یک سالن که حدود ۷۰ غرفه دارد را اختصاص دادیم که در آن تاسیسات گردشگری اعم از هتل‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم گردی، موسسه آموزشی و انجمن‌های راهنمایان گردشگری شرکت کردند.

حسینی هدف از این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌هایی که توسط بخش خصوصی می‌تواند در اختیار بازدیدکنندگان قرار بگیرد عنوان کرد.

به طور مثال یکی از این اهداف معرفی آفر‌هایی است که توسط آژانس‌های خدمات مسافرتی در تایم نمایشگاه به ثبت نام می‌پردازند. به این معنی که هتل‌ها و واحد‌های اقامتی توانمندی خودشان را معرفی کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

هم چنین معرفی اقامتگاه‌های بوم گردی که شرایط حال حاضر ما می‌پسندد که با توجه به ارزان بودن سفر‌ها بتوانند از اقامتگاه‌های بوم گردی در روستا‌های هدف گردشگری استفاده کنند.

وی گفت: در طول ۴ روز نمایشگاه از روز دوم از ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۰.۳۰ کارگاه‌های آموزشی رایگان داریم که توسط تنها موسسه آموزشی این استان برگزار می‌شود که هم بازدیدکنندگان و هم غرفه دار‌ها می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کرده و شرکت کنند و گواهی آموزشی از طرف میراث فرهنگی صادر می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان تا ۲۱ تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در اراک از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام / م

معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در اولین نمایشگاه گردشگری استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.