اولین کاروان زائران استان مرکزی برای حج تمتع راهی سرزمین وحی شدند.

اعزام اولین کاروان حج تمتع استان مرکزی به عربستانبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛اولین کاروان حج تمتع استان مرکزی شامل ۱۴۰ نفر زائر از حجاج اراک به تهران اعزام شدند تا با پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام شوند.

انصاری جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفت وگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: امسال هزار و ۴۰۵ نفر از استان مرکزی در قالب ۱۰ کاروان شامل ۷ کاروان از کلانشهر اراک و یک کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان از محلات و دلیجان به صورت مشترک به حج مشرف می‌شوند که ۴ کاروان مدینه قبل و ۶ کاروان مدینه بعد هستند.

انصاری با بیان اینکه سال گذشته هزار و ۵۳۰ نفر ازاستان مرکزی به سفر حج تمتع اعزام شدند افزود: کوچکترین زائر استان مرکزی ۲۱ سال و مسن‌ترین آن ۸۷ سال سن دارد.

وی کمترین قیمت حج امسال را ۲۲۰ میلیون ریال و بیشترین قیمت را ۲۸۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: این اختلاف قیمت براساس نوع هتلی است که زائران در آن اقامت دارند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: از مجموع هزار و ۴۰۵ نفر زائر سرزمین وحی استان مرکزی زائران ۶۹۶ نفر مرد و ۷۰۹ نفر نیز زن هستند.

انتهای پیام / ج

اولین کاروان زائران استان مرکزی برای حج تمتع راهی سرزمین وحی شدند.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.