شهدا زنده اند/ وجود انقلاب اسلامی ایران دلیل افول و فروپاشی آمریکا

وزیر سابق اطلاعات گفت: ۱۴میلیون مقاله درمورد فروپاشی و نابودی آمریکا وجود دارد که ۷۰درصد این مقاله‌ها دلیل فروپاشی آمریکا را وجود انقلاب اسلامی ایران بیان کرده اند.

شهدا زنده اند/ وجود انقلاب اسلامی ایران دلیل افول و فروپاشی آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در سفر خود به اراک و با حضور در مراسم گرامیداشت شهدای ترور استان مرکزی گفت: ۱۴ میلیون مقاله از هیئت علمی‌های دانشگاه‌های آمریکا وجود دارد که بیان میکنند آمریکا در حال ورشکستگی است و این ورشکستگی در بعد‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و نظامی امنیتی و اقتصادی و... وجود دارد و ۷۰ درصد این مقاله‌ها انقلاب اسلامی ایران را علت فروپاشی و افول آمریکا می‌دانند.

وی ادامه داد: آمریکا انواع و اقسام توطئه‌ها را در دوره‌های مختلف دفاع مقدس و دوره شبیخون و تهاجم فرهنگی سنگین که هنوز برخی از سرشاخه هایش وجود دارد بر علیه ایران روا داشته است، اما در نهایت این توطئه‌ها به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی و سایبری و بحث تحریم‌های اقتصادی برای دشمنی با انقلاب اسلامی است، زیرا هستی آمریکا به خطر افتاده است و درحال نابودی می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: سه دستگاه مهم اطلاعاتی آمریکایی و انگلیس و صهیونیست حدود پنج سال پیش وضعیت داخلی کشور و مسئولین و ابعاد مختلف را بررسی کردند و نتیجه آن‌ها برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران ۶ کار می‌باشد و اولین کار خروج آمریکا از برجام بود و حتی اگر اوباما هم رئیس جمهور بود بازهم آمریکا از برجام خارج می‌شد، زیرا برنامه ریزی آمریکا از پیش همین بوده است و در مذاکرات برجام اروپایی‌ها با آمریکا هم دست بودند و آمریکا در برجام فقط به دنبال این بود که ایران با آمریکا مذاکره کند.

وی دومین اقدام آمریکا را افزایش شدید قیمت دلار دانست و گفت:صهیونیست‌ها در کردستان عراق و بخشی در افغانستان در بحث بالا رفتن قیمت دلار فعالیت می‌کردند و در داخل کشور هم ضعف‌هایی وجود داشت که موجب سر به فلک کشیدن قیمت دلار شد.

وی گفت: به وجود آوردن نارضایتی عمومی در جامعه، سومین اقدام آمریکا برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران است و در این قضیه بسیار سنگین سرمایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: برنامه چهارم آمریکا، تورم در حد ورشکستگی است و این تورم که امروزه در کشور شاهد آن هستیم از توطئه‌های دشمن است و تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی فقط ۲۰ درصد تاثیر دارند البته به شرطی که کشور را یک کشور جنگی ببینیم و مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند کشور در حال جنگ اقتصادی است و در جنگ اقتصادی به جای پشت میز نشستن باید به میدان آمد.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه پنجم دشمن جلوگیری از بازگشت ایران به برنامه هسته‌ای است و ما در اواخر دولت اوباما وضعیتی پیدا کردیم که ذخیره ۲۰ درصد هسته‌ای را که فقط برای درمان سرطان است رو به اتمام بود و وضعیت ما طوری بود که به همه دنیا اعلام کردیم که ذخیره ۲۰ درصد هسته‌ای ما رو به اتمام است و شما برای ما این ۲۰ درصد را تامین کنید، ولی بازهم این مشکل به دست جوانان حزب الهی و دانشمندان هسته‌ای ما حل شد و تحریم‌ها باعث پیشرفت ما شدند.

وی بیان کرد: برنامه ششم دشمن این است که کل نظام در چالش قرار بگیرد و امروزه وضعیتی بوجود آمده است که بی تدبری و مشکلات و سوء مدیریت و حتی در راستای اهداف دشمن عمل کردن به دلیل بی تدبیری عده‌ای در کشور که دنبال این هستند که جام زهر امام دوباره تکرار شود و امروزه دشمن کاری کرده است که ما یادمان رفته از چه کسی باید مطالبه گری کنیم.

حجت الاسلام مصلحی گفت: دشمن باعث شده امروزه همه از رهبر مطالبه گری می‌کنند و انتظار دارند که رهبر در همه امور دخالت کند، اما مقام معظم رهبری با تدبیرو با برنامه ریزی حساب شده بهترین مدیریت برای اداره کشور دارند.

وی ادامه داد: در بحث گرانی گوشت، آقای روحانی بیان کرد ۱۰ درصد گوشت کشور از خارج و ۹۰ درصد از داخل کشور تامین می‌شود، ولی امروز قصابی‌ها به خاطر گرانی گوشت، فروش کمتری دارند پس همان ۱۰ درصد واردات هم لازم نیست و دستگاه اطلاعاتی باید در این زمینه ورود کند و دست دلال‌ها را از این زمینه کوتاه کند.

وی تاکید کرد: فریب دشمن را نخوریم و راه دشمن را نرویم و راهی که مقام معظم رهبری پبش روی ما گذاشته است را ادامه بدهیم و با مدیریت اقتصادی و مقاومت اقتصادی این گردنه را باید رد کنیم.

راهپیمایی اربعین نشان دهنده مدیت امام حسین (ع)

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: شهدا زنده اند و مسیر و راهی که انتخاب کرده‌اند را مدیریت می‌کنند و مانند سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین جامعه را در این مسیر جلو می‌برد و کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از حدود هزار و چهارصد سال از شهادت امام حسین می‌گذرد، اما این مسیری که پیش روی بشریت گذاشته است را مدیریت می‌کند امروز راه و مسیر امام حسین بین المللی شده است و راهپیمایی اربعین که ۲۵ میلیون جمعیت حضور پیدا می‌کند نشان دهنده مدیریت امام حسین است.

وی افزود: استکبار با تمام هستی و نیرو قصد دارد این فضای روحانی و حرکت امام حسینی را متوقف کند، اما نمی‌تواند و این جمعیتی که در حرکت به سمت راه و حرم امام حسین هستند و در راهپیمایی اربعین حضور پیدا می‌کنند ثمره‌ی مدیریت امام حسین است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی اظهار داشت: دستگاه اطلاعاتی آمریکا در سال گذشته ۵۰۰ دانشجو از یک دانشگاه در عراق را به کار گرفت و با یک جزوه ۷ صفحه‌ای در تیراژ بالا در بین ۲۵ میلیون از زائرین امام حسین قرار داد و سوالاتی از زائرین پرسیدند که آمریکا به یک نتیجه از حضور مردم در راهپیمایی اربعین رسید که این جمعیت برای بیعت با امام حسین آمده اند.

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت: جمعیتی که در طول سال در دنیای بشری اجتماعات گسترده و سنگین دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند که یک دسته بودایی‌ها با ۴۰ میلیون جمعیت هستند که در یک نقطه جمع می‌شوند و اجتماع دوم با ۴میلیون جمعیت است که در ایام حج کنار کنار بیت الله جمع می‌شود و اجتماع سوم که در سه سال اخیرشکل گرفته است جمعیت ۲۵ میلیونی اربعین است و در یکی از تجزیه و تحلیل‌ها می‌گویند از هر کس که پرسیدیم برای چه در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌ای گفته است برای بیعت با امام حسین آمده ام که این از مدیریت امام حسین بر می‌آید.

وی تصریح کرد: شهدا هم همینطور هستند و مدیریت دارند و مسائل اجتماعی و فرهنگی و در مسائل مختلف حتی در مباحث تربیتی خانواده هایشان را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

مراسم بزرگداشت شهدای ترور ۷ تیر استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.