فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر در اراک گفت: سلام من و همه‌ی فرزندان شهدا را محضر رهبرم برسانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، "علیرضا حاجعلی بیگی" فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر " محمد تقی حاجعلی بیگی"در جریان اهدای لوح ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده این شهدا در اراک گفت: از شما میخواهم سلام من و همه‌ی فرزندان شهدا را محضر رهبرم برسانید.

فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر افزود: آرزوی ما دیدار رهبری از نزدیک است و افتخار میکنم فرزند شهید هستم و به خود می‌بالم که رهبرم به یادم هست.

سرهنگ" احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه سرهنگ" مددی "معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با حضور در منزل شهید " محمد تقی حاجعلی بیگی" لوح سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده محترم این شهید بزرگوار اهدا کردند.

به دیدار با خانواده شهدا افتخار می‌کنیم

سرهنگ چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در این دیدار گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا حداقل کاری است که بر عهده ما بوده و به آن مفتخریم.

سرهنگ چگنی افزود:شهید "حاجعلی بیگی" یکی از کارکنان شجاع و جان برکف نیروی انتظامی بود و مزد مجاهدت‌های خود را با شهادت دریافت کرد.

شهید" محمد تقی حاجعلی بیگی" از کارکنان پایور نیروی انتظامی استان مرکزی بود که در سال ۱۳۸۸ در سن ۳۲ سالگی در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خنداب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

ابراز ارادت فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر به رهبری + تصاویر

ابراز ارادت فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر به رهبری + تصاویر

ابراز ارادت فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر به رهبری + تصاویر



انتهای پیام / ج

ابلاغ سلام رهبری به خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر در اراک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.