رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی گفت: با توجه به پیگیری و مکاتبات انجام شده امیدواریم پرواز عتبات استان بعد از ماه مبارک رمضان با آماده شدن زیرساخت‌ها و دریافت مجوز لازم، راه‌اندازی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، وحید اسکندری رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی، با اشاره به پیگیری پرواز عتبات از استان اظهار داشت: با توجه به پیگیری و مکاتبات انجام شده امیدواریم پرواز عتبات استان بعد از ماه مبارک رمضان با آماده شدن زیرساخت‌ها و دریافت مجوز لازم، راه‌اندازی شود.

وی افزود: برای راه‌اندازی پرواز نیاز به اجاره هتل در عراق و دریافت مجوز‌های لازم از سوی سازمان حج و زیارت داریم، تعهداتی هم فرودگاه دارد که باید انجام شود و بعد پرواز راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی تصریح کرد: سازمان هنوز آمادگی لازم برای راه‌اندازی پرواز را ندارد، برخی از این بحث‌ها تعهد مستمر است، کسی که این پرواز را راه‌اندازی می‌کند باید در زمینه پر شدن صندلی‌های پرواز نیز فکری کند.

اسکندری بیان کرد: بر همین اساس باید بعد اخذ تعهد لازم، خبر قطعی زمان راه‌اندازی پرواز اعلام شود.

وی عنوان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان با استان‌های لرستان، قم و کاشان برای اجرای تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر این که آن‌ها هم زائران خود را از استان به عتبات عالیات مشرف کنند، امضا می‌کنیم تا بتوانیم درصورت راه‌اندازی ظرفیت پرواز‌ها را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت استان مرکزی با اشاره به آماده‌سازی حجاج استان برای مشرف شدن به خانه خدا نیز گفت: آموزش طواف به حجاج استان طی یک همایش کلی ارائه شد، هر جمعه کلاس‌هایی برای حجاج استان برگزار می‌شود که در ماه مبارک رمضان این کلاس‌ها تعطیل بود و پس از ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/پ

آماده‌سازی حجاج استان مرکزی برای مشرف شدن به خانه خدا

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.