کمک های شهرداری اراک به سیل زدگان استان لرستان رسید.

اقدامات شهرداری اراک در یاری سیل زدگان لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شهرداری اراک اقدامات صورت گرفته خود با هماهنگی مدیریت بحران استانداری مرکزی جهت یاری رساندن به هموطنان عزیزمان در استان لرستان را اعلام کرد:

در مرحله اول توسط مدیریت بحران ۳۰۰ نفر مسافر مربوط به قطار لرستان در اراک متوقف و با ۶ اتوبوس به ایستگاه راه اهن اعزام ونسبت به انتقال آن‌ها به مصلی اقدام گردید و پذیرایی و پتو برای این تعداد تدارک دیده شد که نهایتا ساعت دو و نیم صبح روز بعد با اتوبوس‌های شرکت رجا به مقصد خود منتقل شدند.

حدود ۳۵ نفر از مسافرین که به سمت استان لرستان در حال حرکت بودند در مدرسه‌ای اسکان داده و با غذای گرم پذیرایی شدند.

اعزام یک دستگاه ایسوزو و تجهیزات کامل مهار سیلاب و ۴ دستگاه پمپ کف کش و ۳ نفر خدمه به شهرستان درود

در مرحله بعد گزارش توقف دو قطار و آمادگی برای اسکان ۱۰۰۰ نفر داده شد که در این خصوص مصلی بیت المقدس، اتوبوسرانی و هلال احمر هماهنگ گردید ولیکن خوشبختانه مشکل مرتفع شده و عزیزان مسافر به راه خود ادامه دادند.

اعزام معاون فنی و عملیاتی سازمان آتش نشانی به اتفاق دو آتش نشان و نیزبه همراهی تیم آفرود اداره ورزش و جوانان به خرم آباد جهت خدمات دهی به هموطنان عزیز از ۱۳ الی ۱۶ فروردین در محل فرودگاه لرستان.

اعزام ۸ دستگاه کمپرسی جفت ویک دستگاه بابکت جهت خدمات رسانی در استان لرستان.

همچنین کارکنان شهرداری اراک نیز طی اقدامی خودجوش توسط پایگاه بسیج شهردار در حال جمع آوری کمک‌های غیر نقدی جهت ارسال برای هموطنان خود در استان لرستان می‌باشند که طی روز‌های آینده اعزام خواهد گردید.

انتهای پیام / الف

شرح کمک های شهرداری اراک به سیل زدگان استان لرستان

برچسب ها: سیل ، شهرداری اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.