مدیر حج و زیارت استان مرکزی از مدیر حج و زیارت استان مرکزی خبرداد.

اعزام ۱۰ کاروان از استان مرکزی به حج تمتعاسکندری مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: امسال ۱۰ کاروان حج تمتع از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که از این تعداد ۷ کاروان از اراک، یک کارروان از خمین، یک کاروان از ساوه و یک کاروان هم به طور مشترک از محلات و دلیجان به عربستان سعودی اعزام خواهند شد.

اسکندری افزود: گفت: تعدا کل حجاج امسال استان مرکزی هزارو ۴۷۰ زائر است که در قالب کاروان‌های ۸۵ تا ۱۶۰ نفره از هفدهم تیر ماه از فرودگاه امام خمینی تهران به به عربستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این هزارو ۴۷۰ زائر خانه خدا برای حج تمتع ۷۷۰ نفر زن و ۷۰۰ نفر مرد هستند اضافه کرد: مسن‌ترین زائر هشتاد و هفت سال سن و جوان‌ترین زائر استان مرکزی ۲۱ سال سن دارد.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: آخرین کاروان اعزامی حج تمتع استان هم در تاریخ ۱۶ شهریور به کشور باز می‌گردد.

وی بیان کرد: از ۱۰ کاروان استان مرکزی ۴ کاروان مدینه قبل هستند و با پرواز به مدینه و بعد از زیارت در مدینه به مکه رفته و از فرودگاه جده به ایران باز می‌گردنند و ۶ کاروان هم مدینه بعد هستند، که با پرواز جده به مکه رفته و بعد از پایان اعمال بهمدینه می‌روند و از فرودگاه مدینه به ایران باز می‌گردند.
انتهای پیام / ج

جزئیات اعزام زائران حج تمتع استان مرکزی به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.