براساس نقشه‌های هواشناسی امروز برای ۶ استان کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رعد و برق همراه با وزش باد در ۶ استان کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای نواحی شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین در بعدازظهر امروز برای ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان و هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر نواحی ذکر شده برای سواحل خزر بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. روز‌های جمعه و شنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و همچنین بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید: افزایش ابر همراه با رعد و برق در ۵ استان کشور/ آسمان تهران صاف است


از امروز تا شنبه برای نواحی شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در این مدت برای بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، یزد، شمال کرمان، قم، جنوب تهران، مرکزی و همچنین در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور در بعدازظهر وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در هجدهم تیر ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار