نماینده ولی فقیه در استان کرمان برتوجه به مبانی گام دوم انقلاب درحج امسال تاکید کرد.

توجه به مبانی گام دوم انقلاب در حجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان که در مصلی امام علی شهر کرمان برگزار شد گفت:اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن تلاش دارد که این شرایط را بر ملت ما سخت کند که یکی از محور‌های مهم در این زمینه مبارزه با قاچاق است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان  بر نقدپذیری و توجه به نظرات دیگران تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی حج را یک عبادت بزرگ با جنبه سیاسی دانست  واظهارداشت: حج محل مناسبی برای برائت است و در نقطه مقابل آن، تفکری وجود دارد که اعلام می کند حج باید عاری از مسائل سیاسی باشد که تفکری نادرست است و برخی از حاکمان جهان اسلام طرفدار این نگاه اشتباه هستند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آیین حج امسال اولین باری است که در گام دوم انقلاب انجام می‌شود و باید تمام جنبه‌های مطرح شده در گام دوم انقلاب در نظر گرفته شود.

خطیب جمعه کرمان اظهار کرد: دستاورد‌های زیادی و برخی مشکلات در گام اول انقلاب داشته‌ایم که باید برطرف شود.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه عدالت و تبلیغ در گام دوم انقلاب بر مبنای آیات و روایات و اندیشه‌های امام راحل و رهبری است،گفت: باید در تمام حوزه‌ها توجه به این گفتمان در کشور مورد توجه باشد و این گفتمان در خارج از مرز‌ها نیز سیر تکاملی خود را دنبال کند.

وی با تأکید بر توجه به گفتمان انقلاب به ویژه در بحث انتخابات با توجه به مطالبات رهبری خاطرنشان کرد: باید مجلس طراز گفتمان را در گام دوم انقلاب رقم بزنیم.

وی افزود: مجازات فردی که منحرف شده باید چند برابر شود به این دلیل که خود فرد با اختیار مسیر خود را انتخاب کرده و موجب ظلم‌های بیشتر در دنیا شدند.

انتهای پیام/ح

توجه به مبانی گام دوم انقلاب درحج ابراهیمی

برچسب ها: نماز جمعه ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار