براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز پنج‌شنبه تا شنبه در غالب مناطق کشور جو پایداری حکم‌فرماست.

جوی آرام و پایدار در غالب مناطق کشور + جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز پنج‌شنبه تا شنبه در غالب مناطق کشور جو پایداری حکم‌فرماست و فقط در برخی دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر برای جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی دور از انتظار نیست.

/////

همچنین در این مدت برای جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، شمال و شرق اصفهان، یزد، مرکزی و خوزستان وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای شمال غرب و نوار ساحلی شمال کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود. طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: استمرار بارندگی و طوفان‌های تندری در ۴ استان کشور/آسمان تهران صاف است


در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد و روز یکشنبه مجددا کاهش دما پیش بینی می‌شود. د اور طی پنج روز آینده، شرق دریای عمان و از پنجشنبه تا روز شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

/////

/////

/////

/////

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در سیزدهم تیر ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار