در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۳ فقره تصادف رخ داده که در مجموع ۱۰۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی این استان با بیان اینکه در دو روز گذشته ۳۰ تصادف در شهر‌های استان با ۴۰ مصدوم و ۳۳ فقره تصادف در جاده‌های برون شهری استان با ۶۳ مصدوم توسط اورژانس در سطح استان امدادرسانی شدند، گفت: در مجموع ۸۲ مصدوم به بیمارستان و ۱۷ مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

جلال پوران فرد افزود: در تصادفات ۴۸ ساعت گذشته در استان مرگ بارترین تصادف برخورد خودروی سواری تیبا با عابر پیاده در روستای بونه سادات سپیدار گزارش شد که به مصدومیت یک نفر انجامید، اما به علت شدت جراحات این مصدوم دچار ایست قلبی شد که متأسفانه در مسیر اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تصادف خودروی پراید با پژو ۴۰۵ با چهار مصدوم خبر داد و افزود: این تصادف دیروز سه شنبه، ۱۱ خرداد سال جاری در محور یاسوج - نقارخانه محدوده پل زردک در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه به وقوع پیوست که بلافاصله توسط پایگاه اورژانس جاده کمربندی اصفهان خدمات اولیه را دریافت کردند یک مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و سه مصدوم در محل درمان سرپایی شدند.

انتهای پیام/پ

۱۰۳ مصدوم و یک فوتی طی ۲ روز

 

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.