قایق‌های هیات قایقرانی شهرستان گناوه درحالی در آتش سوختند که قاچاقچیان سوخت چند روز پیش از این حادثه ورزشکاران را تهدید کرده بودند که به آن منطقه نیایند.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: سوم تیر، شاهد یک مورد آتش سوری در کمپ هیات قایقرانی شهرستان گناوه بودیم که 17 قایق در این آتش سوزی به طور کامل سوخت.

مهدی زارعی افزود: پیگیری‌های ما نشان داد که این اتفاق عمدی بوده و پای قاچاقچیان سوخت در میان است که در این زمینه به نیروی انتظامی شهرستان و استان اطلاع دادیم و اکنون پرونده این اتفاق در پلیس آگاهی شهرستان گناوه در دست بررسی است.

به گفته وی، آن طور که از شواهد برمی‌آید، این آتش‌سوزی به احتمال زیاد کار قاچاقچیان منطقه بوده است.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: هیات قایقرانی گناوه مدتی بود که فعالیتی نداشت و ما سعی کردیم بار دیگر این هیات را فعال کنیم و هشت قایق هم به آنها دادیم تا بتوانند تمرینات خود را با قایق‌های بیشتری ادامه دهند، اما در دو هفته گذشته در مسیر تمرین ورزشکاران، چند فرد مشکوک حضور می‌یافتند و آن‌ها را تهدید می‌کردند که در این مکان تمرین نکنند.

 

قایق‌های هیات گناوه در آتش سوخت/ پای قاچاقچیان در میان است؟ + عکس

در سه سال گذشته، دومین بار است که یکی از کمپ‌های قایقرانی هیات قایقرانی استان بوشهر به آتش کشیده و ضرر زیادی به این هیات وارد کرده است.

آتش‌سوزی پیشین اسفند ۹۵ در کمپ قایقرانی شهرستان بوشهر واقع در دهکده گردشگری رخ داد و تعدادی از قایق‌ها در آتش سوختند.

انتهای پیام/ف

سوختن قایق‌های هیات قایقرانی شهرستان گناوه در آتش 

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.