مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان از برگزاری دوره‌ های تجوید و ترتیل قرآن کریم در پارک کودک این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره من بچه شیعه هستم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت‌الاسلام میلاد صالحی، مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان گفت: به همت هیئت جوانان رضوان‌الجواد و مؤسسه فروغ اندیشه، سلسله جلسات جوان و خانواده دینی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات به مدت ۵ هفته، در مسجد آیت الله بهبهانی واقع در باباطاهر اجرا می‌شود، گفت: سلسله جلسات «جوان و خانواده دینی»، هر چهارشنبه ساعت ۱۹ شب با حضور مدرس و کارشناس برجسته دینی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان عنوان کرد: در این جلسات به مباحثی همچون جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ویژگی‌های جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ضرورت تشکیل و تحکیم خانواده، ارتباط جوانان با والدین و جامعه پرداخته می‌شود.

صالحی ادامه داد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و والدین آنان، پنجمین دوره جشنواره  کودکان و نوجوانان با همکاری مجموعه فرهنگی غنچه‌های بنی‌هاشم و موسسه فروغ اندیشه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این جشنواره تا پایان فصل تابستان ادامه دارد، افزود: این جشواره دارای برنامه‌های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و اردویی است.

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این جشنواره برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم است، گفت: در راستای اجرای این طرح، دوره‌های تجوید و ترتیل قرآن کریم روز‌های دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹ عصر، در محل پارک کودک، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.