مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: تردد در جاده پلدختر - کرمانشاه که در جریان وقوع سیل فروردین ماه قطع شده بود با ساخت پل "بابازید" برقرار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: تردد در جاده پلدختر - کرمانشاه که در جریان وقوع سیل فروردین ماه قطع شده بود با ساخت پل "بابازید" برقرار شد.

 شرفی  اظهار داشت: تخریب پل بابازید پلدختر بر اثر سیل فروردین ۹۸ منجر به قطع ارتباط پلدختر- کرمانشاه و به طورکلی ارتباط جنوب به غرب کشور شد که باتلاش شبانه روزی نیرو‌های راهداری استان و شهرستان و پیمانکار این پروژه بازسازی و تردد در آن برقرار شد.

وی افزود: برای بازسازی این پل ۷۰ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی صورت گرفته و دو لایه آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان استان لرستان گفت: عملیات بازسازی پل بابازید با هزینه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد بحران به پایان رسیده است.

شرفی افزود: پل بابازید در حال ایمن‌سازی است و برای بین بالا بردن ضریب ایمنی آن تنها بخش کوچکی از عملیات نصب نیوجرسی آن باقی مانده که تا امروز به پایان می‌رسد.
شرفی افزود: هم اکنون عبور و مرور بر روی پل بابازید و تردد در جاده پلدختر-کرمانشاه برقرارشده است.

سیل نوروز امسال به ۳۵ هزار واحد مسکونی آسیب وارد کرده، هشت هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت و ۱،۵۰۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی نیز خسارت بر جا گذاشت.

انتهای پیام/ر

بازگشایی جاده پلدختر - کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.