امام جمعه پلدختر گفت: احداث دیواره ساحلی مستحکم و براساس اصول مهندسی آغاز شده، اما تسریع در روند اجرایی آن مطالبه مردم این شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: احداث دیواره ساحلی پلدختر به پیمان گذاشته شده کار آن به طور علمی و کارشناسی آغاز شده که تسریع در احداث برای جلوگیری از بحران‌های بعدی امری لازم و ضروری است.

وی افزود: بسیاری از مردم با مراجعه به دفتر امام جمعه پلدختر مشکل قطعی و یا افت فشار آب آشامیدنی را مطرح می‌کنند، که با توجه به پیگیری‌های انجام شده بر اثر از بین رفتن زیرساخت‌ها در سیل در مناطق شهری و روستایی آب موجود در مدارشهری به صورت موقت و با تلاش مسئولان مربوطه فراهم شده است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب برای اینکه مردم در مضیقه و سختی نباشند این آب را وارد مدار کردند، اما شدت و ضعف دارد و مدیران در تلاش هستند که رضایتمندی ایجاد شود و مردم نیز باید در کنار این زحمات همکاری داشته و در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به ساخت و ساز‌ها و شستشو، اما مردم جهت اینکه ساکنانی که در برخی نقاط با مشکل جدی افت فشار مواجه هستند باید الگوی مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام/د

تسریع در احداث دیواره ساحلی مطالبه مردم پلدختر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.