امام جمعه بروجرد گفت: دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی به خوبی ورود کرده و با حمایت همه مردم و مسئولان همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دستگاه قضائی با قاطعیت در مبارزه با فساد و برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کند و مورد حمایت نیز قرار دارد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی اضافه کرد: ایشان از یاران امام راحل بودند، و همواره در حمایت و حفاظت از حضرت امام تلاش می‌کردند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: تحریم دفتر مقام معظم رهبری از سوی امریکا خنده دار و بی اثر است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: تحریم‌های جدید آمریکا هیچ تأثیری ندارد و آمریکا بداند که با تحریم دفتر آیت الله خامنه‌ای نمی‌تواند برنامه‌هایش را اجرا کند.

وی ادامه داد: دفتر آیت الله خامنه‌ای نیازی به سفر به امریکا و یا برنامه‌های دیگر ندارد که ترامپ امروز این تحریم را اعمال می‌کند.

امام جمعه بروجرد افزود: امریکا تلاش کرد هفته گذشته به ایران حمله کند، اما در دقایق پایانی با طرح این سوال که این حمله ۱۵۰ هزار کشته دارد، منصرف شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهارداشت: باید به ترامپ گفت شما که در عراق، سوریه و لبنان جان انسان‌ها را می‌گیرید چگونه حال برای ۱۵۰ هزار ایرانی نگران هستید.

وی ادامه داد: این کار آمریکا نشانه ضعف و این سخنان شعار‌های توخالی بیش نیستند.

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت هفتم تیر ماه و سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: ایشان انسانی وارسته عالم و مظلوم بود که در راه دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا نمود. وی ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضائی در کشور افزود:

وی ضمن گرامیداشت هفته حج از همه حجاج خواست در ابتدای فرصتی که دارند نسبت به یادگیری اعمال حج اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد همچنین سالروز ولادت حضرت معصومه را تبریک گفت و افزود: حضرت معصومه اگرچه از ۱۴ معصوم نبودند، اما شخصیت و جایگاه او به قدری بالاست که به ایشان لقب معصومه فاطمه دادند.

انتهای پیام/د

دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی به خوبی ورود کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.