امام جمعه موقت خرم آباد گفت:تجربه برجام نشان می‌دهد دل خوش کردن و مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد گفت:تجربه برجام نشان می دهد دل خوش کردن و مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست.

 شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: از کجا معلوم مذاکره ای شود و ترامپ یا دولت بعدی آن را نقض نکند، مذاکره درد جامعه را نه تنها حل نمی کند بلکه مشکلات ما را اضافه می کند.

وی با بیان اینکه امنیت ما مرهون خون شهداست گفت: اگر امروز ترامپ درخواست مذاکره دارد این ثمره خون شهداست که نشان از عظمت انقلاب و ضعف آنهاست.

 امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به مسئله دقت مردم در رفتار نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و تصریح کرد: در ایام انتخابات متأسفانه برخی بجای ارائه برنامه برای حل مشکلات استان با ساز و آواز می خواهند آراء مردم را بدست بیاورند اما کسی که حرام خدا را رعایت نکند به درد نمایندگی مردم نمی خورد، انشاالله در انتخابات آتی از این قبیل رفتارها در استان دیده نشود.

شمسی فر به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: در آن روزها سنگرسازان بی سنگر و امروز در عرصه جهاد اقتصادی جهادگران مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: امیدوارم این جهادگران در همین جنگ اقتصادی نیز مانند دوران جنگ نظامی با همین روحیه جهادی به مردم کشور خدمت کنند.

 امام جمعه موقت خرم آباد به ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران نیز اشاره کرد و گفت: شهید چمران می توانست بهترین زندگی را هم در داخل و در هم در خارج از کشور داشته باشد ولی راه سعادت را پیش گرفت لذا امیدوارم مسئولان هم راه آن شهید والامقام را در پیش گرفته و در جهت خدمت به مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر

مذاکره با آمریکا کاری غیر عاقلانه

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.