نه به معامله قرن؛

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار لرستان + تصاویر

راهپیمایی مردم روزه دار لرستان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و هم نوا با آزادگان جهان با شعار " روز جهانی قدس، شکست معامله قرن با تثبیت آرمان‌های فلسطین" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مردم لرستان در شهر‌های مختلف از نخستین دقایق آغاز راهپیمایی در مسیر‌های تعیین شده حضور دارند و با حمل دست نوشته و پلاکارد‌های مختلف، اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین را محکوم می‌کنند.

راهپیمایان تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و وحشی گری‌های اسرائیل در این سرزمین را در دست دارند و با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و اعتراض خود را نسبت به جنایات این رژیم و همدستانش ابراز می‌دارند.

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار لرستان

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار لرستان

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار لرستان

طنین انداز شدن فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار لرستان

اقشار و صنوف مختلف مردم از جمله بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، سیاسیون و جوانان حضور گسترده‌ای در این رویداد دارند.

راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ از میدان شهدای خرم آباد آغاز شده و مردم با طی کردن مسیر‌های مشخص شده با ورود به مصلی الغدیر خود را برای اقامه اخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان آماده می‌کنند.

در بروجرد راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز وبا عبور ازخیابان آیت الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم به مصلی نمازجمعه ختم می‌شود.

همچنین در شهرستان کوهدشت از ساعت ۱۲ راهپیمایی آغاز و از مسجدصاحب الزمان، میدان شهدا، میدان امام، مسجدصاحب الزمان این شهرستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در دورود از ساعت ۱۲ آغاز و از میدان امام حسین، خیابان شهدا تا مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.

در شهرستان نورآباد راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی از میدان بعثت، میدان امام (ره)، مصلی نمازجمعه این شهرستان است.

همچنین در شهرستان الیگودرز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح راهپیمایی آغاز می‌شود ومسیر راهپیمایی تا مصلی نمازجمعه این شهرستان ادامه خواهد داشت.

در شهرستان پلدختر راهپیمایی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و میدان شهید بهشتی، پل شهدای دولت، خیابان امدادگران، پارک ولایت مسیر راهپیمایی است.

در الشتر راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام آغاز و با عبور از چهارراه آیت الله کاشانی، خیابان آیت الله بروجردی به مصلی این شهرستان ختم می‌شود.

در شهرستان ازنا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا، میدان صادقیه، مصلی نمازجمعه می‌باشد.

همچنین راهپیمایی در سراب دوره از مسجدصاحب الزمان، بلوارامام (ره)، مسجدصاحب الزمان در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.

انتهای پیام/ ر

راهپیمایی دفاع از آرمان‌های فلسطین در لرستان آغاز شد

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.