امام جمعه سلسله گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، پیام انسجام و وحدت ملت ایران اسلامی است که به دنیا مخابره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه سلسله در جلسه هماهنگی و هم اندیشی مراسم راهپیمایی روز قدس و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در دفتر امام جمعه، با بیان اینکه امروز آمریکا به عنوان نماد استکبار در دنیا دارد و به مردم مظلوم و ستمدیده ظلم می‌کند، اظهار داشت: امروز ملت مسلمان فلسطین توسط فرزند نامشروع آمریکا مورد ظلم و شکنجه واقع می‌شوند و لذا امت اسلامی باید بیدار باشند و تفکر ناب امام راحل (ره) برای بیداری ملت‌های مسلمان برعلیه ظلم و جور گامی اثربخش در فضای کنونی است که آمریکا برای ملت ایران رجز خوانی می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه حضور مردم باعث می‌شود که آمریکا سرجایش بنشیند، بیان کرد: آمریکا با عدم پایبندی به تعهدات خود در برجام، دو راهبرد رساندن صادرات نفت ایران به صفر و خواندن غزل جنگ را در پیش گرفت که با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و همدلی و همکاری مردم و مسئولان شاهد عقب نشینی آمریکا از هر راهبرد بودیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر انسجام و وحدت ایران اسلامی است، اضافه کرد: پیام روز قدس، دفاع از مظلوم و درس مقاومت است که می‌تواند در مقابل هر زورگویی کاربرد داشته باشد.

امام جمعه الشتر افزود: همه ما وظیفه داریم زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

شریف خسروی، فرماندار سلسله نیز در این نشست اظهار داشت: مناسبت‌های پیش رو از روز‌های برجسته جمهوری اسلامی هستند که باید تلاش کنیم تبدیل به یک رفتار فرهنگی شوند.

خسروی با بیان اینکه روز جهانی قدس پیامی بود که جهانی شد، ادامه داد: این روز منحصر به ایران نیست بلکه کسانی که وجدان بیدار دارند و حمایت از مظلومان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و در حالی که میانه‌ای با اسلام ندارند درآمد خود را در راه حمایت از فلسطین قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید بگونه‌ای کار کنیم که مردم با روحیه ظلم ستیزی آشنا شوند، یادآور شد: باید اتحاد و همبستگی به گونه‌ای باشد که بتوانیم احقاق حق کنیم تا قبله مسلمین را برگردانیم.

فرماندار سلسله با اشاره به قیام ۱۵ خرداد به عنوان قیامی که ساختار حکومت اسلامی را شکل داد، گفت: باید دستگاه‌های فرهنگی شهرستان به گونه‌ای حرکت کنند که برای تداوم انقلاب نسلی را تربیت نمایند همچون نسلی که انقلاب کردند.

خسروی با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان، امسال در سالگرد امام راحل اعزامی نداریم، اما باید در شهرستان زمینه را برای برگزاری شایسته این مراسم فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه باید رفتار و عمل ما مسئولان تداعی کننده آرمان‌های انقلاب باشد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تجسمی از مدیر انقلابی باشیم تا بتوانیم آرمان‌های جمهوری اسلامی را ادامه داده و تداوم بخشیم.

انتهای پیام/ ر

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، پیام انسجام ملت ایران اسلامی است

برچسب ها: امام جمعه ، موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.