نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ضعف مدیریت زمینه ساز بروز مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد اظهارداشت: رفاه و پیشرفت اقتصادی، اساس تمدن اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اگر در جامعه اسلامی، مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم باشد، تمدن اسلامی معنایی ندارد، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید عوامل بروز مشکلات اقتصادی را ریشه یابی کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان؛ اجرای عدالت و دعوا با ظلم و تبعیض، اراده خداوند متعال مبنی بر برکت یافتن رزق و روزی مردم و نزولات و برکات آسمانی و زمینی درسایه ایمان و تقوا را مهمترین عوامل پیشرفت اقتصادی تمدن ساز برشمرد و افزود: با وجود این عوامل اگر در جامعه اسلامی شاهد پیشرفت و رونق اقتصادی نباشیم، بی شک ضعف مدیریت مهمترین عامل بروز و ظهور مشکلات اقتصادی است.

وی گرانی‌های موجود و فشار‌های اقتصادی ناشی از آن را نتیجه بی برنامگی اقتصادی عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی‌های کارشناسی شده تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه ایران است.

امام جمعه خرم آباد؛ رشد اقتصادی را مرهون کوشش و همدلی مردم دانست و افزود: همان گونه که مردم در کوران مشکلات مختلف یار و یاور حکومت و دولت بوده اند، همدلی و همراهی آنان در حوزه اقتصادی نیز می‌تواند گره گشای مشکلات این حوزه باشد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه آثار و برکات ماه مبارک رمضان را برشمرد و بر حفظ اینبرکات در طول سال پیش رو تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم (ع) در قبرستان بقیع به دست وهابیون سعودی اشاره کرد و گفت: استعمارگران با هدف تضعیف باور‌های دینی جریانی را به نام وهابیت پایه گذاری کردند که اساس وجودی آن توهین به مقدسات دینی مسلمانان است.

وی سخنرانی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در مراسم سی امین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با سخنرانی در این مراسم، مسیر ملت اسلامی را در ۴۰ ساله دوم انقلاب روشن کرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه آثار و برکات جریان مقاومت را تشریح کرد و با اشاره به تجربه عقب نشینی دشمن در ۴۰ سال گذشته در برابر ایران، افز. ود: مقاومت یک راه دینی و عقلانی برای مقابله با دشمن و دارای پاداش و برکات بزرگ است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان به اصرار‌های ملتمسانه دولت ترامپ برای مذاکره با ایران اشاره و تصریح کرد: پیروزی وسعادت ابدی برای کسانی است که اهل سازش نیستند، زیرا سازش با دشممن همواره عاقبت شومی به همراه دارد.

انتهای پیام/م

رفاه و پیشرفت اقتصادی، اساس تمدن اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.