خطیب موقت نماز جمعه خرم آباد گفت: مثلث شوم غربی، عبری و عربی در جهان، مادر تروریست هستند و با تروریست خواندن سپاه پاسداران، خداوند متعال این مکر و نیرنگ آن‌ها را تدبیر و برملا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با توصیه همگان به داشتن تقوا و ترس از خداوند، اظهار داشت: ما باید تقوا را رعایت کنیم و وظیفه‌ای که بر عهده داریم را انجام دهیم ویکی از ابعاد مهم تقوا احسلس حضور در محضر امام زمان (عج) است.

متقی نیا با بیان تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن و روایات، ایمان مستحکم و قوی و عمیق، طهارت و پاکیزگی، کسب علم و معرفت به خدا واهل بیت، افزایش معنویت وعبودیت، داشتن بصیرت، صبرو قدرت روحی، روحیه شهادت طلبی، مسئولیت پذیری و ساده زیستی را ویژگی‌های مهم یاران منتظهر مهدی (عج) دانست.

وی با اشاره به تقوای سیاسی و اجتماعی امام علی (ع) در مبارزه با مفسیدن و گمراهان در ادامه گفت: بصیرت سیاسی و اجتماعی برای شناخت دشمن و ماندن در جبهه حق ضروری است.

امام جمعه موقت خرم آباد ضمن بزرگداشت روز کارگر افزود: این قشر زحمتکش ستون اصلی تولید در کشور هستند و رونق تولید کالای ایرانی با حمایت از کارگر ایرانی محقق می‌شود.

متقی نیا تصریح کرد: کارگران نیازمند به آموختن فن و حرفه هستند و وظیفه نظام و دولت این است که در آموزش فنی و حرفه‌ای به داد کارگر برسد، بخصوص برای کارگران مناطق سیل زده که شغل خود را از دست داده اند باید چاره‌ای اندیشدید و به عنوان گروه هدف در نظرگرفته شوند و کارگران فصلی ساختمانی نیزکه تحت پوشش حمایت‌ها نیستند، فراموش نشوند.

ایشان انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران را مبارک دانست و افزود: انتخاب چنین شخصیتی که از فرماندهان مقدس بوده ودارای سوابق فرماندهی هوایی سپاه، سوابق دانشگاهی، قدرت تحلیل، ساده زیستی وهوش بالا، فن بیان و مهارت مقابله با دشمنان را دارد نقطه روشن دیگری در عرصه دفاعی کشور خواهد بود.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز پیروزی مردم ویتنام در پایان گفت: بنا به اعتراف جیمی کارتر، رئیس جمهورسابق آمریکا، این کشور در حدود ۲۴۲ سال تاریخ ریاست جمهوریش فقط ۱۶ سال جنگ افروز نبوده است و اعدام ۳۷ نفر از شیعیان حجاز توسط آمریکایی‌ها و به اسم عربستانی‌ها انجام شد نشان دهنده وجود مثلث شوم غربی، عبری و عربی است که در جهان مادر تروریست هستند و با تروریست خواندن سپاه پاسداران، خداوند متعال این مکر و نیرنگ آن‌ها را تدبیر و برملا می‌کند.

متقی نیا خاطر نشان کرد: دراتفاقات سیل اخیر بیش از دوسوم زیر ساخت‌های استان ویک سوم روستا‌ها آسیب دیدند و در برخی از شهرستان‌ها بالای ۷۰ درصد زیر ساخت‌ها از بین رفتند.

وی حرکت اقشار مختلف و بسیح و ارتش و سپاه و موکب‌های مردمی و گروه‌های جهادی و چندهزار طلبه از برکات سیل دانست و در ادامه بیان کرد: به یاد دفاع مقدس همه برای کمک به سیل زدگان در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردندکه در عین حال رسوایی برای غربی‌ها و آمریکایی‌ها شد که با رفتار‌های تحقیر آمیزی به ظاهر کمک کردند، ولی این کمک‌ها آنقدر ناچیز بود که نمایشی برای رسوایی مدعیان حقوق بشر و ضد نژاد پرستی شد.

انتهای پیام/ ر

حادثه سیل اخیر رسوایی برای مدعیان حقوق بشر بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.