دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده، ولی فقیه در لرستان

معاون معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده، ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده، ولی فقیه در لرستاننماینده، ولی فقیه در استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: در سیل اخیر به بیشتر زیر ساخت‌های ما اعم از آب، برق، راه و پل‌ها خسارت وارد شده است.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی افزود: بودن مسئولین در کنار مردم موجب دلگرمی وقوت قلب وهمدردی وآلام بخشی است.

وی ادامه داد: مسئولین استان مدیریت خوبی کردند ومردم استان هم نجابت کردند وبخشی مشکلات را خودشان حل کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت: درآمار‌های کلی خسارت‌های استان نادیده گرفته شده است که ۳ درصد برای کل استان هااست ولرستان هم شامل آن می‌شود انتظارداریم که شما سنت حسنه‌ای را برجای بگذارید واعتبار لازم به استان تخصیص داده شود که ماشاهد محرومیت بیشتر نباشیم.

وی ادامه داد: یکی از اثرات سیل پیوند بیشتر مردم ومسئولین بوده است وهمه باهم برای مردم کارمیکنند انصافا همه پای کاربودند.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی افزود: در سیل اخیر نوع دوستی و رفتار انسانی واسلامی خوب نشان داده شد و اطلاع رسانی نقش مهمی درجلوگیری وپیشگیری حوادث داشت.

امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور هم در ادامه گفت: وجود افرادی، چون شما دراین استان غنیمت است وآقای خادمی از استاندار‌های خوب است وسابقه کار وزارت دارند وچیزی که به کارشان رونق وبرکت داده است اخلاص است.

وی افزود: به توجه به تجربه‌ای که از سیل قبلی داشتید توانستید خوب مدیریت کنید و خوشبختانه با توجه بهشدت سیل تلفات جانی نداشته باشید.
وی ادامه داد: در چند روز گدشته همه مردم ومسئولین در حال تلاش بودند برای رفع خسارات بوجود آمده که به محض مساعد شدن شرایط جوی باقی مشکلات هم برطرف می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استان‌ها به هرمیزانی خسارت دیده باشند به همان میزان اعتبار می‌گیرند برای همه چیز اعم از آب، برق، راه، کشاورزی اعتبار درنظرگرفته شده است.

امیری افزود: در سیل اخیر ۲۷ استان ما درگیر شدند وخوشبختانه تلفات زیادی نداشتیم ونمایندگانی به استان‌های مختلف اعزام شدند برای مشاهده میزان خسارات که تا روز ۱ شنبه هرکدام از مسئولین که به استان‌ها رفته اند باید مشاهدات خود را به هیات دولت تحویل بدهند ودولت درصدد است که خسارات راجبران کنند.
وی ادامه داد: با توجه به تجربه سیل قبلی در لرستان خوبشختانه خوب مدیریت شد و اگر دو پل موقت برداشته نمی‌شدند خسارات زیادی به بارمی آمد.

وی گفت: سیل اخیر خسارات مالی زیادی به جای گذاشت که جبران می‌شوند، اما خوشبختانه باعث پر آب شدن رودخانه‌هایی شد که حداقل یک دهه بود که پربودنشان برایمان آرزو بوده که به لطف خدا الان پرشده اند به یک نعمت برای بخش کشاورزی تبدیل شد.

انتهای پیام/م

معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده، ولی فقیه در لرستان دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.