معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از راه یافتن ۷۴ دانش آموز استان در رشته‌های قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات مکبری ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات الگویی برای دیگر استان‌ها است.

عباس زاده افزود: نیمی از دانش آموزان لرستانی در مراسم قرآن، عترت و نماز استان شرکت کردند، بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در مرحله مدرسه، ۴۸ هزار نفر در مرحله شهرستان‌ها، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در مرحله قطبی و ۶۰۰ نفر نیز در مرحله استانی شرکت کردند.

وی از راه یافتن ۷۴ دانش آموز استان در رشته‌های قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری خبر و ادامه داد: همچنین ۲۰۰ نفر از فرهنگیان استان در این مسابقات شرکت کرده بودند که در نهایت ۱۰ نفر از آنان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: اختتامیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز یازدهم اردیبهشت ماه در سالن پردیس فرهنگیان خرم‌آباد با حضور برگزیدگان انجام می‌شود.

عباس زاده با اشاره به حضور بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز خرم‌آبادی در نمازجمعه این شهرستان طی ۶ ماه گذشته تصریح کرد: به طور متوسط در استان هر هفته ۱۴۴ آموزشگاه در مراسم نماز جمعه شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ر

راه یافتن ۷۴ دانش آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.