برگزاری آزمون کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد در لرستان

چهار هزار و ۲۵۰ نفر شامل دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد لرستان امروز دوشنبه، دوازدهم آذر در بیست و چهارمین دوره از مسابقات مقدماتی کتاب‌خوانی قرآن و عترت دانشگاه آزاد در لرستان به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،چهار هزار و ۲۵۰ نفر شامل دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد لرستان امروز دوشنبه، دوازدهم آذر در بیست و چهارمین دوره از مسابقات مقدماتی کتاب‌خوانی قرآن و عترت دانشگاه آزاد در لرستان به رقابت پرداختند.

آزمون کتبی مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتبی امروز، دوازدهم آذر هم‌زمان با سراسر کشور در واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی استان لرستان در شهر‌های خرم‎آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و الشتر برگزار شد.
در مجموع چهار هزار و ۲۵۰ نفر در لرستان در این آزمون کتبی به رقابت پرداختند که از این تعداد، ۱۷۰۰ نفر مربوط به دانشگاه آزاد واحد خرم‎آباد، ۱۷۰۰ نفر مربوط به دانشگاه آزاد واحد بروجرد، ۴۰۰ نفر مربوط به دانشگاه آزاد واحد درود، ۴۰۰ نفر مربوط به دانشگاه آزاد واحد الیگودرز و ۵۰ نفر نیز مربوط به دانشگاه آزاد واحد الشتر بود.
آزمون کتبی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) در دو بخش دانشجویی و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لرستان برگزار شد و استادان در دو رشته تفسیر و نهج‌البلاغه و دانشجویان در ۱۰ رشته تفسیر قرآن‌کریم، زندگانی چهارده معصوم (ع)، زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن‌کریم به انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (ص)، ترجمه قرآن‌کریم و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند. این آزمون تک‌مرحله‌ای بوده و نتایج آن از سوی دبیرخانه مسابقات قرآن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

آزمون کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد در لرستان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.