دندان شکن بودن حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: نمایش هویت تشیع و مسلمانان جهان به مرکزیت جمهوری اسلامی ایران و عراق مهم‌ترین پیام حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه شهرستان کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: انسان بایستی در مراقبت بر اعمال و رفتار کوشا باشد و خود را اسیر نفس نکند، زیرا دچار معصیت شده و قلبش مریض می‌شود.

وی افزود: هستی‌شناسی و خودشناسی دو راه مهم معرفت پروردگار بوده و قرآن کریم نیز یکی از غنی‌ترین منابع در این راستا به شمار می‌رود.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت مراسم اربعین امسال را باشکوه‌تر از سال‌هاى گذشته دانست و اظهار داشت: نمایش هویت تشیع و مسلمانان جهان به مرکزیت جمهوری اسلامی ایران و عراق مهم‌ترین پیام حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی است.

وی ضمن اشاره به سانسور رسانه‌های بیگانه از پیاده‌روی عظیم اربعین تصریح کرد: وحدت و ارادت امت اسلام برمدار ساحت سالار شهیدان، تبلور تفکر عاشورایى در خلق حماسه‌هاى بزرگ، امنیت و نظم پیاده‌روی، بى‌تأثیر بودن تحریم‌ها و مشکلات اقتصادى در اراده مردم ایران ازجمله دستاوردهاى حماسه اربعین می‌باشد.

طهماسبی گفت: نیروی‌های مردم و بسیج ایران و نیرو‌های مردمی و حشد الشعبی عراق در برگزاری پیاده‌روی اربعین سنگ تمام گذاشتند و هم‌چنین با برپایی مواکب در مسیر پیاده‌روی نشان دادند که بشریت تشنه ولایت، هدایت و حضرت اباعبدالله (ع) است.

وی ضمن تقدیر از خدمات‌رسانی عالی مواکب شهرستان از زائران حسینی عنوان داشت: سال‌به‌سال چراغ هدایت بیشتر می‌درخشد و به قول حضرت امام خمینی (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و به‌زودی از کربلا به آزادی قدس خواهیم رسید.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ۱۳ آبان را یوم‌الله و تاریخی برشمرد و یادآور شد: پیامدهاى مثبت تسخیر لانه جاسوسى براى ملت ایران نشان داد که این اقدام دانشجویان و حمایت حضرت امام (ره) طبیعى‌ترین واکنش نسبت به توطئه‌هاى آمریکا در داخل کشور بوده است.

طهماسبی راه نجات کشور را تکیه‌بر نیروی جوان و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: آمریکا بایستی بداند ایران قلب جهان و خاورمیانه است، بیشترین درصد انرژی جهان از تنگه هرمز و باب المندب می‌گذرد و علی‌رغم جنگ رسانه‌ای دشمنان تمام انبار‌های ما مملو از کالا‌های اساسی است و این دشمنان هستند که شکست خواهند خورد و راه به‌جایی نخواهند برد.

وی ضمن بیان اینکه جریان دانمارک صحنه‌سازی جدید آمریکا برای خنثی‌سازی جنایت خاشقچی است، اظهار کرد: برخی رمز توسعه و پیشرفت را در نسخه غرب می‌بینند درحالی‌که این‌چنین نیست بلکه توسعه کشور در مدیریت و نظارت دقیق بر امور و جوان‌گرایی و تکیه نمودن بر پول ملی است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت  ضمن اشاره به اینکه آمریکا به دنبال مذاکره نیست بلکه به دنبال تضعیف نمودن و مشاجره است خاطرنشان کرد: راه نجات کشور در مقاومت و عدم دنیاطلبی است ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پاسخی دندان‌شکن به ترامپ دیوانه و استکبار خواهند داد.

انتهای پیام/م

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دندان‌شکن خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار