برگزاری جشنواره قرآن و عترت در لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترويج معارف غني قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان، از برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه خبر داد و بیان داشت: هم اکنون این جشنواره در مدارس علمیه لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره قرآن و عترت در مدارس علمیه خواهران لرستان با رویکرد حفظ، تفسیر و مباحث تخصصی قرآن برگزار می شود.

عزیزی با بیان اینکه رویکرد مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان در برگزاری جشنواره قرآن و عترت مسجد محوری است، عنوان کرد: در همه مدارس علمیه خواهران طلاب در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی در ادامه یادآور شد: طلبه های خواهر در سطح دو، سه و چهار می توانند در جشنواره قرآن و عترت شرکت داشته باشند و در این راستا محدودیتی وجود ندارد.

عزیزی با بیان اینکه برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه با هدف توسعه و ترويج معارف غني قرآن و روایات معصومین(ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تبیین رسالت حوزه های علمیه در ترویج فرهنگ ناب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به نقش تبلیغی طلاب در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی در مدارس علمیه در راستای بهره مندی از ظرفیت طلاب برای فراهم ساختن زمینه بهره مندی بیشتر از معارف قرآن و عترت در جامعه است.

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه علمیه لرستان

برچسب ها: قزآن ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.