خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: سرنگویی پهپاد جاسوسی آمریکا بعد از تجاورز به حریم سرزمینی ایران نشان از اقتدار نظامی و اطلاعاتی نیرو‌های مسلح دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،  حجت السلام والمسلمین میرعمادی خطیب نماز جمعه خرم آباد در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه در مصلای الغدیر با اشاره به کشف و انهدام نابودی پیچیده‌ترین شبکه‌های سایبری سازمان سیاو وسرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا بر اقتدار ایران افزوده است و گفت: دراین وقایع درس آموختیم که ایران جنگ طالب نیست، ولی هر متجاوزی که به مرز‌های کشورمان تجاوز کند قطعا پاسخی دندان شکن دریافت خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور را درگرو برقراری عدالت اجتماعی دانست؛ و تصریح کرد: ریشه مشکلات اقتصادی بی تدبیری، رانت خواری وسو استفاده از منابع و ثروت عمومی است که مسئولان بایستی چاره‌ای اساسی برای آن بیاندیشند.

وی با بیان اینکه کسانی که مسئله حجاب و عفاف را در حد یک مسئله شخصی تقلیل می‌دهند در جدول دشمن کار می‌کنند، افزود: حجاب هویت ملی ماست وباید این مسئله به یک نگاه راهبردی ارتقا یابد که هم از خانواده و هم از شخصیت زن مسلمان صیانت شود.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و انتظارات مردم از دستگاه قضا گفت: شدت و قاطعیت برخورد با مفسدان اجتماعی مهمترین مطالبه مردم است.

۳۱ خرداد سالروز شهادت دانشمند نخبه و مجاهد شهید دکتر چمران و همچنین یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر مناسبت‌هایی بود که خطیب جمعه خرم آباد بدان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

سرنگویی پهپاد جاسوسی آمریکا بعد از تجاورز به حریم سرزمینی ایران نشان از اقتدار نظامی و اطلاعاتی نیرو‌های مسلح دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.