شهردار یاسوج گفت:مکان جدید برای ایجاد پارک ویژه بانوان در یاسوج به فراخوان عمومی گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،نستهن مقدم شهردار یاسوج در خصوص وضعیت کنونی پارک بانوان یاسوج گفت: پارک بانوان این شهر مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی بانوان نیست چرا که در مکانی بدون مطالعه بنیان نهاده شده است.

نستهن مقدم با اشاره به اینکه بحث‌هایی وجود دارد که چرا پارک ویژه بانوان احداث شده افزود: باید علاوه برمکان‌های عمومی مکانی اختصاصی ویژه بانوان برای تفریح و سرگرمی وجود داشته باشد.

مقدم ادامه داد: وضعیت کنونی این پارک مناسب نیست و قصد داریم به جای دیوار‌های پلاستیکی، دیوار چینی جدید انجام شود، اما در مجموع، وضعیت کنونی را به دلیل مشرف بودن چند مکان از جمله پارک ولایت بر روی پارک، مناسب نیست.

شهردار یاسوج با بیان این که تلاش می‌شود این مکان را به بوستان مطالعه تبدیل کنیم در خصوص مکان آینده پارک بانوان یاسوج گفت: بانوان یاسوجی نظر و سلیقه خود را برای مکان‌یابی جدید ارائه دهند و ما نیز بر اساس نظر آنان پارک بانوان جدید را احداث می‌کنیم.

پارک بانوان یاسوج در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و داخلی شهرداری ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۵ با حضور شهیندخت ملاوردی، معاون وقت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/پ

مکان جدید پارک بانوان

 

برچسب ها: شورای شهر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.