وزیر امور خارجه بحرین با عقب‌نشینی از اظهارات چند روز پیش خود مدعی شد نشست منامه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نبود.

عقب نشینی بحرین از مواضع خود درباره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خالد بن احمد، وزیر امور خارجه بحرین با عقب‌نشینی از اظهارات چند روز پیش خود مدعی شد نشست منامه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نبود.

خالد بن احمد شامگاه جمعه (۷ تیر) در گفت‌وگو با شبکه سعودی العربیه گفت «تا به امروز چیزی در باره طرح سیاسی برای صلح [با رژیم صهیونیستی] نشنیده‌ایم».

او مدعی شد دولت بحرین به نظر تشکیلات خودگردان احترام قائل است و چنین احترامی متقابل و دوسویه است.

تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست «محمود عباس» در کنار سایر گروه‌های فلسطینی نشست اخیر منامه را تحریم و آن را محکوم کرده بودند.

خالد بن احمد در مورد معامله قرن آمریکا در مورد فلسطین نیز مدعی شد «معامله دو طرفه است و ما چیزی در مورد آنچه که معامله قرن نامیده می‌شود، نشنیده‌ایم».

او در مورد مصاحبه‌های اخیر خود با چند رسانه‌ رژیم صهیونیستی نیز گفت با این مصاحبه‌ها خواسته است موضع خود را «مستقیما» به صهیونیست‌ها انتقال دهد.

بن احمد مدعی شد منامه همواره از حق مردم فلسطین در تشکیل دولتشان به پایتختی قدس شرقی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۴۲ ۰۸ تير ۱۳۹۸
بحرین استانی از ایران بود که با فشار انگلیس خبیث و وطن فروشی شاه و هویدای بهایی با یک همه پرسی دروغین و ساختگی از ایران جدا شد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۸
یه روزی از مدیترانه تا هند مال ما بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۸
این نامردها سرشان به سنگ خورد و تیرشان به هدف اصابت نکرد چون با واکنش مردم مسلمان و آزاده جهان در مورد خیانت قرن مواجه شده و از تبعات آن ترسیده اند بخصوص اینکه تحولات اخیر در منطقه احتمالا آنها را محتاط تر نیز خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۸ تير ۱۳۹۸
ننگ تان باد اعراب خائن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیرعلی
۰۶:۴۹ ۰۸ تير ۱۳۹۸
اره جون خودت توگفتی وماباورکردیم اینم که داری میگی به خاطراینه ازطرف مردم دنیا تحت فشارید وگرنه شماها نوکران جیره خور رژیم پلید صهیونیستی هستین ان شالله همه شما به زودی همراه ارباب وحشی تان ازصفحه روزگارمحو خواهید شد
آخرین اخبار