وزارت خارجه روسیه امروز پنج شنبه موضع آمریکا در نشست منامه برای حل و فصل مناقشه فلسطین را غیرسازنده اعلام کرد.

روسیه: موضع آمریکا در نشست منامه در خصوص مناقشه فلسطین غیرقانونی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز پنج شنبه رویکرد اخذ شده از سوی آمریکا برای حل و فصل مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، را که در نشست منامه  ارائه شد، مورد انتقاد قرار داد.

بنا بر اعلام وزارت خارجه روسیه موضع آمریکا در خصوص حل و فصل مناقشه طولانی مدت میان فلسطین و رژیم صهیونیستی غیرسازنده است.

وزارت خارجه روسیه در خصوص این واقعیت که در نشست منامه به موضوعات مهمی از جمله برگزاری مستقیم مذاکرات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و نیز موضوع تشکیل یک دولت فلسطینی مستقل تحت مرز‌های ۱۹۶۷ پرداخته نشد، ابراز تاسف کرد.

گفتنی است روز سه شنبه در منامه، پایتخت بحرین نشستی به دعوت آمریکا برای اعلام بخش اقتصادی طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن برگزار شد؛ این نشست که در راستای نابودی آرمان فلسطین برگزار می‌شود، از سوی بسیاری از جریان‌ها و گروه‌های عربی تحریم شده است. نشست ضدفلسطینی بحرین با اعتراض‌های منطقه‌ای و بین المللی مواجه شد  و با سخنرانی جرد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در منامه آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار