بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشت

سازنده عنوان Watch Dogs Legion از وجود ۹ میلیون NPC در بازی خبر داد.

بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Watch Dogs Legion یکی از مورد انتظارترین عناوینی بود که گیمر‌ها منتظر معرفی رسمی آن در مراسم E3 و از سوی شرکت یوبیسافت بودند. شرکت یوبیسافت در کنفرانس خود همه گیمر‌ها را شگفت‌زده کرد و با نمایش گیم پلی جذاب بازی Watch Dogs Legion توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خود کند. پس از معرفی رسمی این عنوان، خبر‌هایی مبنی بر وسعت نقشه بازی و یا زمان گیم پلی این عنوان منتشر شد که باعث ایجاد بحث بین کاربران شد. اما به تازگی اخبار جدیدی مبنی بر صداپیشگی و NPC‌های موجود در بازی توسط توسعه دهندگان این عنوان در فضای مجازی پخش شده است که خبر از وجود ۹ میلیون NPC در بازی می‌دهند.

گیمر در عنوان Watch Dogs Legion توانایی کنترل NPC‌های زنده موجود در نقشه بازی خواهد داشت. روند داستان بازی به این صورت است که گیمر برای مبارزه با اتفاقاتی که دولتمردان در بازی ایجاد می‌کنند باید گروهی را برای خود تشکیل دهد که برای تشکیل این گروه حق انتخاب خواهد داشت و باید از میان NPC‌های بسیار زیادی که در بازی هستند، این افراد را انتخاب کند.

بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشت

نظر سازنده بازی

توسعه دهنده عنوان Watch Dogs Legion درباره این موضوع اعلام کرده است: در این عنوان تعداد نامحدودی NPC وجود خواهد داشت و اگر بخواهیم برای تعداد NPC‌ها عددی اعلام شود، می‌توان گفت ۹ میلیون NPC در بازی وجود خواهد داشت. هر کدام از این افراد دارای علایق و توانایی‌های خاصی هستند که گیمر با بازکردن پروفایل آن‌ها از جزییات شخصیتی این افراد آگاه خواهد شد. همچنین گیمر با انتخاب هر کدام از این شخصیت‌ها درک خواهد کرد که صداگذاری شخصیت انتخاب شده، مخصوص به خود آن شخصیت است و یوبیسافت سعی کرده است هر شخصیت را به طور کامل صداگذاری کرده و از استفاده از صدا‌های تکراری تا حد زیادی خودداری کند.

بازی Watch Dogs Legion تعداد بسیار زیادی شخصیت خواهد داشت


بیشتر بخوانید: میانجی‌گری سازنده بازی Mortal Kombat


قطعا شرکت یوبیسافت برای صداگذاری تمام شخصیت‌ها از افراد زیادی استفاده نکرده است و تنها با تغییر کمی در صدای یک نفر سعی کرده است از آن در چند شخصیت استفاده کند. با این حال بهتر است برای روشن شدن کامل این موضوع تا زمان عرضه رسمی بازی در مارس ۲۰۲۰ صبر کرد. این عنوان قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

وجود ۹ میلیون شخصیت در بازی Watch Dogs Legion

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار